Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

I sommer kjøpte jeg en hvit skinnjakke fra Bik Bok. Den er i dressjakkefasong, smal, innsvinget og ganske kort. Hittil har jeg mest brukt den med lyse jeans og topper i pastell, men kan jeg i det hele tatt bruke den utover høsten? Jeg er litt i tvil... Isåfall med hvilke farger? Jeg er mørk, og kler kalde farger (gult, grønt og oransje er det verste for meg.)

Tips mottas med takk; hvis jeg ikke bruker den, får kjæresten rett :"du kommer ikke til å bruke den, du kjøper den for å henge den i skapet" :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som har rosa skjorte og genser behøver da ikke lure!

Gjest Ethereal
Skrevet

Kan vel ikke bruke det om vinteren, vel? Det føles litt snålt, akkurat som hvit bukse eller lyse jeans. :roll:

Skrevet

Har jo ikke sett den, men det må da passe bra med ikke-fult-så-lyse jeans til? Kan være enig i at rosa skjorte blir litt vel sommer, men om tonen på den rosa genseren er riktig tror jeg det kan bli fint. Forøvrig er det lov til å henge ting i skapet om vinteren, og ta det frem igjen til våren :wink:

Skrevet
Kan vel ikke bruke det om vinteren, vel? Det føles litt snålt, akkurat som hvit bukse eller lyse jeans. :roll:

Kan du vel!

Mørke, mørkeblå jeans - og sjokkrosa genser/skjorte er genialt sammen med hvit jakke.

Hva med høyhalset knallrød genser inni?

Brune bukser og blekrosa genser?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, må teste ut litt. Har tenkt litt på mørke jeans, har noen i indigo, men er redd for at de skal farge av og ødelegge jakken.

Jeg har også en sjokkrosa høyhalser som jeg helt hadde glemt. Kanskje titte litt i skapet og sette sammen ting på en ny måte....

Jeg har veldig lyst til å shoppe, men må holde meg til vi reiser til Budapest mandagen om litt over en uke.

Skrevet
Hmm, må teste ut litt. Har tenkt litt på mørke jeans, har noen i indigo, men er redd for at de skal farge av og ødelegge jakken.  

Jeg har også en sjokkrosa høyhalser som jeg helt hadde glemt. Kanskje titte litt i skapet og sette sammen ting på en ny måte....

Det høres jo helt perfekt ut!

har du hvite støvletter i tillegg så blir det maks :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Har ikke, men der fikk jeg akkurat et argument for å kjøpe.....(på ferien, selvsagt) :-)

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har en hvit skinnveske som det konstant kommer farge på av mørke jeans og jeansjakka mi. Ikke noe problem - bare å tørke av med fuktig microfiberklut så forsvinner det.

Jeg synes forøvrig at hvit skinnjakker er helt kurant om høsten, du kan jo kombinere den med det meste.

Skrevet

Jeg ville definitivt brukt den!

Og hvite støvlettersko - nais :)

Skrevet

Du kan fint bruke hvit skinnjakke i høst (var foresten innom Bennetton i går og der pakket de ut nyankommede hvite skinnjakker i 'MC-modell').

Jeg ville prøvd med forholdsvis mørke jean og genser/topp (gjerne høyhalset) i en knæsj farge! :)

Skrevet

Dette lurte jeg litt på å...Kjøpte en hvit Trenchcoat på salg nå nylig, men ble usikker..Det er jo høst. Tenkte kansje å farge den svart, men hva med knappene da?

:roll:

Skrevet

Kjøpte selv en hvit skinnjakke i london.

Har tenkt på det samme egentlig.

Vil jo ikke bare la jakka henge der i skapet og se fin ut.

Syns den forsåvidt kan gå fint i høst jeg.

Spesielt liker jeg å ha cremehvit til kritthvit. Så hvorfor ikke matche det med det?

Hvitt går vel egentlig til det meste? :-?

Gjest Fia Ferrari
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg ei hvit skinnjakke,og den tenkte jeg å bruke til dongribukse,dvs. litt mørk blå med slitte/litt lysere partier. Ellers tenkte jeg å bruke den med sort bukse,sort polo, og evnt.et skjerft som "kvikker" opp litt. Feks.rosa el.lime-og enten sorte eller hvite støvletter! Alt etter vær og humør!

Skrevet

Lime og hvitt er kjempefint.

Brunt er også fint;brun veske, brun genser og seff de hvite skoene du skal kjøpe i Buda!!!hihihi

Skrevet

Jeg får gå litt mot strømmen her jeg da...Jeg ville aldri brukt hvit skinnjakke på vinterstid (høst), uansett tilbehør.Jeg synes ikke det høres særlig pent ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...