Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca. 1 uke siden ble jeg innlagt på sykehuset med voldsomme smerter, det viste seg at det var ex.u og jeg ble operert med engang og venstre eggleder ble fjernet. Det ble funnet masse blod ca 1,5 l og jeg var 8 uker på vei. Etter en tøff uke har jeg nå bare lyst til til å prøve igjen. Det tok ca 1 år før vi bør gravide denne gangen så regner med det tar tid. Men hvor lenge må vi vente før vi har sex? Tenker først for "nytelse", men også hvor lenge det bør gå før vi prøver igjen.. Skal jeg på noen kontroll på sykehuset? Hvis ikke bør jeg kontakte privat sykehus for å sjekke at alt er i orden før vi prøver igjen?

Takker på forhånd for råd og svar!

Anonymous poster hash: 766fa...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en mangelfull utreisesamtale... Jeg ville ikke begynt å prøve enda, det var jo et stort blodtap og kroppen kan få bygge opp reservene igjen. Hør med legen din, som har fått epikrise, og evt med sykehuset.

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok bedt legen din om e sjekk etter ca 2 uker for å se at alt er borte og at kroppen er normal igjen.. Skal vel også unngå sex i 14 dager etter noe slikt pga infeksjonsfare.. Ville prøvd på ett nytt barn etter første mens igjen☺

Anonymous poster hash: 7c875...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.. 😃 Bør jeg da bestille en time hos priv gynekolog synes dere? Eller er fastlege bra nok? Vil være sikker på at alt er i orden.. 14 dager er lenge å vente, føler meg i fin form fysisk.. Hehe..

Ts

Anonymous poster hash: 766fa...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...