Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok Juverderm i går.
Ba han ta litt mer på overleppe enn underleppe.

På underleppen tror jeg nesten han ikek tok noe for syns ikke.
MEN overleppen min er GIGANTISK.

Vil dette her gå ned i løpet av noen dager, eller hva burde jg gjøre?
Har helt panikk nå å tør ikke å gå ut av huset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ? Er desperat

AnonymBruker
Skrevet

Ventet du 4 timer med å spise, drikke og røyke/snuse, latt være å ta på leppene samme tidsperiode og heller ikke brukt noe på leppene?

Ellers sier de jo at det er vanlig å være mest hoven samme kveld og dagen etter.

Anonymous poster hash: d1ded...983

AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av :-) Det kan ta tre til fire dager før hevelsen gir seg. Helt normalt.

Anonymous poster hash: 55fd3...e02

Skrevet

Nei, fikk ikke beskjed om noe sånt av legen.. er det som har trigga de? Både spise, snuste osv..

Ventet du 4 timer med å spise, drikke og røyke/snuse, latt være å ta på leppene samme tidsperiode og heller ikke brukt noe på leppene?

Ellers sier de jo at det er vanlig å være mest hoven samme kveld og dagen etter.

Nå har det snart gått 2 døgn, å overleppe er forsatt stor, mye større enn underleppe...
Men hvis tre-fire dager normal hevelsetid for jeg bare sette på tålmodigheten.. bare lei av å stenge meg inne i hus nå :/

Skrevet

nei fikk ingen beskjed om det, både snuste og spiste.. Vil dette ha mye å si ?

Nå er jeg på andre dagen å syns forsatt overleppa er altfor altfor stor, begynner å bli redd for at det er denne størrelsen her som var meningen.

Overleppen er mye større enn underleppen, hvis dette forblir hva gjør man da?

Har ikke gått ut av huset på flere dager nå, hvordan kan jeg få fikset dette? VIl mye heller ha det gamle, enn denne nye unaturlige looken.

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha tålmodighet!!!! Den blir mindre...

Anonymous poster hash: 55fd3...e02

AnonymBruker
Skrevet

nei fikk ingen beskjed om det, både snuste og spiste.. Vil dette ha mye å si ?

Nå er jeg på andre dagen å syns forsatt overleppa er altfor altfor stor, begynner å bli redd for at det er denne størrelsen her som var meningen.

Overleppen er mye større enn underleppen, hvis dette forblir hva gjør man da?

Har ikke gått ut av huset på flere dager nå, hvordan kan jeg få fikset dette? VIl mye heller ha det gamle, enn denne nye unaturlige looken.

Jeg måtte undertegne på at jeg samtykket til dette, og hun passet ekstra på å si ifra om det også.

Pga infeksjonsfare.

Ble veldig lite hoven selv, men det er og individuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du poste et bilde? Det kan gjøre det enklere å vurdere om det er hevelse eller resultat.

Anonymous poster hash: b04f7...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...