AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Vi pusser opp stua, og jeg har nå kommet i villrede ang. sofabord... Har ingen anelse om hvilket bord jeg burde velge. Det er ei forholdsvis lita stue, sofaen vil ta mye plass (selv om den ikke er særlig stor), den vil bli mørk brun. Vi skal legge sprekkpanel, børste det og beise det med to strøk i fargen Sjøsand på veggen bak sofaen. Resten forblir hvitt, gulvet blir av typen Berry Alloc Polar Ask (veldig lyst). Jeg synes det blir nok treverk med den store kontrastveggen av panel, og så begynner jeg å bli drittlei trenden med å rustikke bord med overflater av beiset tre. Jeg ønsker overhode ingen chic stil, kanskje litt industrielt/rustikt mot minimalistisk. Bordet bør enten være rundt eller kvadratisk. Tror ikke det blir fint med et stort og "tungt" bord. Går også å sette sammen to småbord, men jeg har enda ikke funnet noen jeg tror vil passe inn. Vil helst unngå å male om splitter nye møbler! Hjelp! Anonymous poster hash: 0f114...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå