Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg har noe tørre/skadete hårlengder nå. Hva er det beste produktet dere kan anbefale? interessert i hårkurer, serum el.lign. Takk :-)
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Hvis håret har lett for å brekke, er det ikke så dumt med en leave-in kur. Jeg liker Sebastian Potion 9, men hvis håret ditt er skikkelig tørt, ville jeg kanskje testet ut Redken All Soft Addictive Hair Transformer. Den får toppkarakter i tester på makeupalley.com. Det er en kur i sprayform; du skal egentlig skylle den ut, men kan også la den bli værende i håret. Ellers er det eneste som virkelig hjelper på slitt hår, å klippe det av, men en slik kur vil i det minste beskytte mot videre slitasje.
Minette Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Det over var meg, glemte å logge meg inn. Takk for tips, skal se om jeg ikke prøver en av de kurene! Har du testet de produktene fra Goldwell for krøllete/krusete hår som vi snakket om tidligere forresten?
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Jeg har jo ikke krøller, bare bittelitt fall slik at det bøyer seg ut nederst. Jeg endte opp med å kjøpe Control Freak-skummet til TIGI, men det gjør håret seigt og matt. Neste uke er det slutt på hårsparingen for denne gang; jeg skal klippe meg kort igjen.
glaciera Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Proteinkuren og C-systemkuren fra MOP er veldig bra for tørre lengder. Jeg bruker glansprodukter sammen med bittelitt pomade i lengdene et par ganger i uka for å bevare lengdene bedre, i tillegg til kur istedenfor balsam. Føner aldri og vasker bare 2 ganger i uka (jeg har veldig langt hår, da, det tåler ikke all verdens herjing og blir aldri fett og matt)
Lumiah Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 Mitt hår er langt og tykt med krøller, men tørt og skadet. Jeg har brukt Redken All Soft's Addictive hair transformer en stund nå og kan absolutt anbefalle denne. Den gir mykhet til tørt hår. (Synes ikke andre produkter i All Soft serien har hjulpet håret mitt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå