Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

følgende:

Du har elektrisk seng du kan "fjernkontrollere" :) opp og ned. Du sitter og ser på et eller annet dårlig reality-program i senga. Det er snart leggetid. Så går strømmen. Hva faen gjør man da? Sover i sittestilling? Sover på sofaen? Sover på gulvet?

Hmmm... komplisert tanke det der. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover på sofaen. Mamma har en sånn seng og strømmen gikk i sommer under et skikkelig uvær. Resultat: etter iherdige forsøk på å sove i oppoverbakke ga hun opp og la seg i stua.

Skrevet

Nemlig.. Flott å få et ordentlig svar på dette viktige spørsmålet.

Burde det ikke vært et slags miniagregat på slike senger, så den går ned i sin opprinnelige stilling om slikt skjer?

Skrevet

Har sånn sengebunn.. men har aldri tenkt på det.. :wink:

Får bare håpe at strømmen ikke går :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Nemlig.. Flott å få et ordentlig svar på dette viktige spørsmålet.  

Burde det ikke vært et slags miniagregat på slike senger, så den går ned i sin opprinnelige stilling om slikt skjer?

Strengt tatt burde den vært designet slik at den mekanisk ville kunne gå ned i hvilestilling ved et eventuelt strømbrudd. Dårlige designere hvis så ikke er tilfellet.

Skrevet

Kanskje jeg skal lage patent på en slags mekanisme om det skjer, og skaffe meg kontakter i strømleverandør-bransjen. Da kan jeg sørge for at strømmen blir koblet ut sånn i 11-12-tida et par ganger i året. Da blir det fart på salget tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...