Idapida567 Skrevet 8. mai 2015 #1 Del Skrevet 8. mai 2015 Skal til Gdansk en langhelg i mai, med min bedre halvdel. Vi er i midten av 20 årene. Noen som har vært der, som vil anbefale sentralt hotell? Har lurt til på og booke oss inn på Hilton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshjerte Skrevet 12. mai 2015 #2 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg bodde på Hilton for noen år siden og det er et veldig flott hotell med en nydelig takteressa med bar og et soleområde. Det er også innendørs svømmebasseng på toppen der, så man kan ta seg et bad og så gå ut å sole seg. Fantastisk flott om det er fint vær! Har ikke prøvd andre hoteller i Gdansk, men Hilton-hotellet anbefales i hvert fall fra meg. Når det kommer til ting å gjøre så kan du sjekke ut http://dinstorbyferie.no/gdansk/ for å få noen tips. Er været fint er det en nydelig by å rusle rundt i. Kvaliteten på restaurantene er også jevnt over meget bra og veldig billig sett med norske øyne. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå