SofiaGR Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har tabelltrekk. Hva er det som gjør at jeg må inn å endre skattekortet?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har tabelltrekk. Hva er det som gjør at jeg må inn å endre skattekortet? Hvis trekket ikke stemmer i forhold til inntekten din kan du gå inn og endre. Du MÅ jo ikke, men om du blir trukket for lite må du legge av penger selv til baksmellen eller hvis du blir trukket for mye må du synes det er greit å låne de ekstra pengene til staten for lav rente.Anonymous poster hash: a163f...3ab
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Det er i hovedsak fradragene dine som bestemmer hvilken tabell du skal benytte. Dersom f.eks. renten endrer seg mye eller du tar opp lån kan det lønne seg å oppdatere skattekortet.Anonymous poster hash: a5c1d...c88
SofiaGR Skrevet 18. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2015 Hvis trekket ikke stemmer i forhold til inntekten din kan du gå inn og endre. Du MÅ jo ikke, men om du blir trukket for lite må du legge av penger selv til baksmellen eller hvis du blir trukket for mye må du synes det er greit å låne de ekstra pengene til staten for lav rente.Anonymous poster hash: a163f...3ab Takk! Hvordan vet jeg om jeg blir trukket for lite?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Har du hatt store endringer siden i fjor? Har du betalt ned mye gjeld, slik at du ikke får fradrag for renter lengre? Har noe annet skjedd ifbm rett på avdrag? Du kan også be arbeidsgiver trekke deg ekstra om du er redd for å få restskatt. Anonymous poster hash: dd10c...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå