Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde igår, og hvem gikk ut? Kan noen hjelpe meg med en oppdatering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble så sjokkert over at Omarosa LØY Kwame midt i fjeset, når han er i finalen!!!!

Bill og Kwame er i finalen og skal arrangere hver sine store arrangementer, med hjelp fra 3 hver av de tidligere utstemte.

Skrevet

Jeg blir sjokkert over det meste Omarosa får seg til å gjøre :o

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg ble så sjokkert over at Omarosa LØY Kwame midt i fjeset, når han er i finalen!!!!

Bill og Kwame er i finalen og skal arrangere hver sine store arrangementer, med hjelp fra 3 hver av de tidligere utstemte.

jeg tror hun ønsker å ødelegge for han. For hun er vel fortsatt sur, for at han ikke støttet henne mer. Håper virkelig ikke han taper bare fordi hun prøver å ødelegge for han.

Hadde jeg vært han, ville hun vært sparket der og da. Hadde rett og slett bedt henne ryke og reise. Derfor tror jeg at han taper, fordi han rett og slett er for tafatt i slike situasjoner. Går ikke inn og løser tingene der og da, men lar det sture og gå. veldig dumt, for jeg tror han mister jobben på grunn av det.

Ellers må jeg si, at jeg er glad for at Amy og Nick gikk ut.

Skrevet

Ble også helt sjokkert over Omarosa.. At det er mulig å drite seg så loddrett ut :o :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Regner ikke med hun får så mange tilbud etter denne episoden. :ler: Snakk om være totalt blåst.

Skrevet

Tusen takk. Da er jeg på nett igjen..

Hva var grunnen til at Nick og Amy gikk. Var de på samme team nå?

Og hun der Omarosa.. :roll: er det mulig sier jeg bare..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Amy og Nick ble stemt ut av fire ansatte hos Donald. Alle deltakerne var igjennom intervju med de fire, og på grunn av de intervjuene ble Nick og Amy sparket.

Nick sin tilbakemelding var at han var bare en selger, og ingen leder. Amy sin var at hun rett og slett var kjedelig, og to av de som intervjuet de ville ikke arbeide sammen med henne.

Skrevet

Det jeg faktisk ble mest overrasket over var at Kwame valgte Omarosa som valg nr. 2 .. - før Heidi...

Han hadde nok endt opp med henne likevel .. i og med at Bill fikk velge først .. men likevel...

Om ikke annet.. hun lager jo bølger...

Skrevet

Jeg tror at Omarosa er satt til å gjøre en dårlig jobb med vilje for å teste hvordan han reagerer i en sånn situasjon. Det andre laget hadde jo også problemer med et lager eller noe sånt. Mulig jeg er veldig skeptisk, eller så har jeg vel bare sett for mange "reality" serier :ler:

Skrevet

Hadde jeg vært han, ville hun vært sparket der og da.

Samme her. Jeg fatter ikke at han tok sjansen på å beholde henne.

(Han snakket jo med Diane på telefonen, og hun sa jo at hun hadde snakket med Omarosa. Så han visste jo at Omarosa løy!)

Jeg er forresten også glad for at Amy og Nick røk ut..

Skrevet
Jeg tror at Omarosa er satt til å gjøre en dårlig jobb med vilje for å teste hvordan han reagerer i en sånn situasjon. Det andre laget hadde jo også problemer med et lager eller noe sånt. Mulig jeg er veldig skeptisk' date=' eller så har jeg vel bare sett for mange "reality" serier :ler:[/quote']

Akkurat dét tenkte jeg også..

Noen som så Miss Universe? Vinneren var der sammen med Donald Trumph. Tror han var dommer..

Sier ikke mer. Vil ikke røpe det for dere uinvidde.. :wink:

Skrevet
Jeg blir sjokkert over det meste Omarosa får seg til å gjøre  :o

Og ikke minst alt hun _ikke_ får seg til å gjøre.

Skrevet

Tenk at Omarosa LØY på nasjonalt tv!! Tabbe, tabbe!

Nick burde røket ut for lenge siden, han er bare en selger med altfor høyt selvbilde.

Jeg digget Troy, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...