AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hei! Har prøvd å kjenne på livmortappen min, og kjenner et par tydelige klumper litt på venstre side.Etter jeg hadde "tafset" begynte jeg å blø litt friskt blod. Blør også - i varierende grad -etter/under samleie, og har en del "mellomblødninger" uten åpenbar grunn. Både før og etter antatt eggløsning. Ingen barn. Det jeg lurer på er om det kan være polypper? Og om det kan være det er disse som er grunnen til blødningene utenom mens? Er det noen som har/har hatt det? Var til gynekolog for ca 6 mnd siden, celleprøve var ok. Hun sa ingenting om polypper, bare at jeg blør lett . Mener jeg har kjent disse utvekstene for ca ett år siden også, så litt rart gyn ikke så/kjente det...? Kan de forsvinne i perioder? Har de noe å si for mulighetene til å bli gravid? Og er det mulig det er disse som gjør at jeg har så mye blødninger utenom mens, og ikke hormoner ( som jeg har trodd)? Skal til gynekologen min snart, men er noe ventetid. Blir takknemmelig for svar Anonymous poster hash: 98c2b...951
Silfen Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Det er normalt med klumper på livmortappen, omtrent i vortestørrelse.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Er det normalt? Men hva er det da? Vorter? Anonymous poster hash: 98c2b...951
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Men hva ER det da? Må nesten gå å sjekke det. Synes det høres/virker som polypper... Og er kanskje normalt, men leser at flere fjerner det.... Anonymous poster hash: 98c2b...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå