AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hei! Nå har kroppen min vært i "hi" hele vinteren, og jeg har lagt på meg for mange kg (spesielt rundt rumpe/hofte/lår). Jeg trenger slik nå (gjort i ca. 3 uker): sykler t/r til jobben. Totalt er det 2,4 mil hver dag og 1 time sykling. Ujevnt terreng. Skal til uken begynne å trene styrke med strikker (meldte meg ut av treningsstudio). Tenkte å gjøre dette annen hver dag. Høres dette ok ut? Jeg vet av tidligere erfaringer så må jeg kutte ned en del på karbo for å miste fett, men det skal jeg greie. Samtidig må jeg ha noe karbo inntak siden jeg sykler 5 gr i uken. Noen som har linker til gode øvelser man kan ta med strikker? Tenker å kjøpe de som ikke har håndtak, men er bare strikk. Tips? Anonymous poster hash: 3e7a3...4b6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Dette høres veldig bra ut. Det er kun kostholdet som setter begrensning i hvor mye du klarer å gå ned. Pass på å ikke spise for lite siden du trener så mye som du gjør. Anonymous poster hash: f2ab8...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå