Gå til innhold

Vurderer å stå ute i boligkø.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg bor i nybygg (2013) og her var det prisforskjeller på samme type leilighet (samme planløsning og lik størrelse), avhengig av hvilken etasje den lå i. F eks en i 1 etg kan være 600 000 billigere enn en i 6 etg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i nybygg (2013) og her var det prisforskjeller på samme type leilighet (samme planløsning og lik størrelse), avhengig av hvilken etasje den lå i. F eks en i 1 etg kan være 600 000 billigere enn en i 6 etg.

Men alle de jeg ser på ligger i første etg. Og er rett ved siden av hverandre.

Anonymous poster hash: 551c1...5cf

Skrevet

Spør megleren

AnonymBruker
Skrevet

Utsikt - utsikt - utsikt

Anonymous poster hash: 85ac6...416

Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg antar at prisforskjellen skyldes at ikke alle leilighetene har uteplass/svalgang/fransk balkong.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utsikt - utsikt - utsikt

Anonymous poster hash: 85ac6...416

Beliggenhet beliggenhet beliggenhet

Anonymous poster hash: 79e64...6c5

AnonymBruker
Skrevet

Få deg heller Obos medlemsskap som gir deg førstrett (så lenge ingen andre på visning er medlem) på kjøp.

Anonymous poster hash: afef1...6f8
Skrevet

Nabo til Cacadou? Mange vil nok oppfatte det som utrygt å bo i første etasje i det strøket. Kanskje det har hatt noe å si for prisforskjellene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men alle de jeg ser på ligger i første etg. Og er rett ved siden av hverandre.

Anonymous poster hash: 551c1...5cf

det skal ikke mer til enn at den ene har kveldsol og den andre ikke før den med kveldsol blir dyrere.

exen min solgte sin leilighet og fikk mer for sin enn naboen. rett og slett pga sol hele dagen mens naboen hadde den kun på formiddagen.

hvordan leiligheten er innvendig har og noe å si. at du har innebygde hvitevarer er nok til å at du kan ta mer for leilgheten

Anonymous poster hash: e6cf2...5ec

AnonymBruker
Skrevet

Beklager min uvitenhet, men hvordan fungerer et slik boligsalg? Signerer man kontrakt "der og da"? Altså om en fem plasser før deg i køen har signert, så er løpet kjørt?

Anonymous poster hash: 62abd...597

AnonymBruker
Skrevet

Det er en årsak til at det kun er en leilighet til den laveste prisen, og det er pga de da kan reklamere med priser fra 2150000- og oppover. Typisk på nybygg!

Anonymous poster hash: 0b43b...095

AnonymBruker
Skrevet

Over 2 mill for 34 kvm? Galskap!

Anonymous poster hash: d7e89...503
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...