Gjest Karine_O Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Hjelp!! Jeg skriver for tiden en artikkel om nett-flørting og vil gjerne intervjue deg raskt om DINE opplevelser og erfaringer. Har du noen gang truffet en nett-date i virkeligheten og oppdaget at han var helt annerledes i det virkelige liv? Eller har du møtt kjæresten din på nettet og synes at han eller hun var enda mer fantastisk i virkeligheten? Har du truffet noen på nettet og senere funnet ut at de løy om alder, jobb eller utseende, eller dratt en liten løgn selv til en nett-flørt? Har du chattet med noen fra et annet land og reist langt for å møte dem? Uansett vil jeg gjerne høre dine synspunkter og historier!! Ta gjerne kontakt direkte på Epostadresse slettet. Om du ønsker å være tilgjengelig, opprett en profil. Hege (mod.) eller skriv et innlegg på denne siden. På forhånd tusen takk for hjelpen – og lykke til med sommerflørten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Heihei! Her har du en som er hoppende glad for nett-dating, ja . Hadde egentlig ikke så stor tro på det... - men nå gifter vi oss om 12 dager, så du kan trygt si jeg tok feil Klem fra Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. juli 2002 #3 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg traff kjæresten min på nettet :D Vi har vært sammen i 2 år, samboere i 1 år og nå venter vi vårt første barn :D Han var enda herligere i virkeligheten enn på nettet... *sukk* Men jeg ble ikke forelsket i ham før vi hadde møttes i virkeligheten. Da sa det bare klikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Hos oss sa det igrunnen klikk med en gang og jeg snakker på vegne av begge når jeg sier at vi var temmelig betatt av hverandre selv om chatt og tlf var den eneste komunikasjonen mellom oss i 3 år. Jeg må vel ta på meg skylda for at ting gikk så sakte som det gjorde,men når jeg først fikk rompa i gir gikk det så det susa Han var like staut og fin i rel. som jeg hadde fått inntrykk av at han var. Nå har vi vært sammen i 16 mnd,er like forelska og bli i løpet av en mnd tid samboere i stor byen Oslo. And i løvhe him :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. juli 2002 #5 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg møtte også min kjære på nettet. Vi har nå vært sammen noen måneder og skal om ikke så lenge bli samboere. BLIR SÅ BRA!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 5. juli 2002 #6 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har også truffet min kjære på nettet. Da vi traff hverandre fysisk, hadde det gått nesten to år siden vi møttes på nettet. Og det viste seg at han var akkurat den samme gode mannen som jeg kjente fra før. Nå er vel ikke alle like heldige som jeg, men jeg kan ikke fri meg for å si: Hurra for internett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juli 2002 #7 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har også truffet kjæresten min på en chattekanal på internett - vi har vært sammen i halvannet år snart. Det går bra med oss og jeg er veldig glad for at vi ble godt kjent på nettet og på telefonen før vi traff hverandre. Jeg ble veldig fort betatt når vi begynte og chatte, det var liksom noe med han. Første gang vi møttes var jeg kjempespent, og det ble en liten nedtur, men etterhvert ble vi bedre kjent også i "RL" og da falt jeg skikkelig :-) Men man må jo som kjent '"kysse noen frosker", så før jeg traff typen hadde jeg også noen mindre vellykkete møter med gutter fra internett. Folk er stort sett den de utgir seg for å være, men man tolker jo alt og kan jo fort få et feil inntrykk på nettet. Man bør iallefall møtes ute blant folk første gangen og helst ha pratet på tlf først, slik at man vet at man har noe å prate om. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 7. juli 2002 #8 Del Skrevet 7. juli 2002 Traff mannen min på irc..har vært sammen i over 3 år nå. Før jeg traff han gikk jeg ut med noen andre jeg hadde chattet med, men det var altså ikke like vellykket. Men jeg traff ikke på noen "unormale"..bare en som var litt rar. Ble faktisk forelsket i en jeg bare chattet med i 6 mnd. Traff han til slutt og han var akkurat som jeg trodde. Men det ble det ikke noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå