AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men iallefall, når jeg var på et utested sist, hadde jeg med meg exen (daværende kjæreste) min, jeg kyssa han, jeg kjente to fingre snike seg ned i buksa mi bak (gikk med åpen rygg) og snur meg og sier at han kan dra seg, det var ikke greit. Så tar jeg dette opp med vedkommende nå for ikke så lenge siden, og han skriver bare at jeg var frekk... Jeg skal ut med denne fyren på lørdag siden det er en del av vennegjengen til en god venninne. Jeg kan på ingen måte se at jeg var frekk, jeg følte det ikke var okei i det hele tatt å ha hans to fingre nede i buksa mi mens jeg kyssa exen min... Han mener jeg bruker det som unnskyldning? What to do? Har ikke lyst å skape dårlig stemning heller Anonymous poster hash: a8407...e56 Anonymous poster hash: 8898a...48e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men iallefall, når jeg var på et utested sist, hadde jeg med meg exen (daværende kjæreste) min, jeg kyssa han, jeg kjente to fingre snike seg ned i buksa mi bak (gikk med åpen rygg) og snur meg og sier at han kan dra seg, det var ikke greit. Så tar jeg dette opp med vedkommende nå for ikke så lenge siden, og han skriver bare at jeg var frekk... Jeg skal ut med denne fyren på lørdag siden det er en del av vennegjengen til en god venninne. Jeg kan på ingen måte se at jeg var frekk, jeg følte det ikke var okei i det hele tatt å ha hans to fingre nede i buksa mi mens jeg kyssa exen min... Han mener jeg bruker det som unnskyldning? What to do? Har ikke lyst å skape dårlig stemning heller Anonymous poster hash: a8407...e56 Anonymous poster hash: 8898a...48e Du kysser han og får exen din til å snike to fingre ned i buksa di. Anonymous poster hash: 3a7af...052
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Jeg skrev feil, mente at en fyr bak (kompisen til venninna mi) sneik to fingre nedi buksa mi mens jeg kyssa exen min, snudde meg, ba han om å dra seg og han sier jeg var frekk Anonymous poster hash: 8898a...48e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Eh dette er overgrep. Du burde knust en ølflaske i hodet hans og ropt høyt på utestedet at han befølte deg, anmeldt han og sagt det til venne gjengen til venninda di sånn at han ble utstøtt så du slapp å se han igjen. Ihvertfall IKKE snakk med han når du møter han, om det ikke er for å skjelle han ut og banke inn i hodet hans at det er faen ikke greit. Anonymous poster hash: 0c3a9...830 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Eh dette er overgrep. Du burde knust en ølflaske i hodet hans og ropt høyt på utestedet at han befølte deg, anmeldt han og sagt det til venne gjengen til venninda di sånn at han ble utstøtt så du slapp å se han igjen. Ihvertfall IKKE snakk med han når du møter han, om det ikke er for å skjelle han ut og banke inn i hodet hans at det er faen ikke greit. Anonymous poster hash: 0c3a9...830 Hahahahahahaha. Anonymous poster hash: 2eb94...4d6
hog Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Jeg skal ut med denne fyren på lørdag siden det er en del av vennegjengen til en god venninne. Når du møter ham, si høyt at du håper han klarer å holde hendene for seg selv denne gangen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Eh dette er overgrep. Du burde knust en ølflaske i hodet hans og ropt høyt på utestedet at han befølte deg, anmeldt han og sagt det til venne gjengen til venninda di sånn at han ble utstøtt så du slapp å se han igjen. Ihvertfall IKKE snakk med han når du møter han, om det ikke er for å skjelle han ut og banke inn i hodet hans at det er faen ikke greit. Anonymous poster hash: 0c3a9...830 TS her, hahahah jeg døde litt xD Jeg håper han greier å holde henda sine borte siden han har fått seg dame og jeg ble nettopp dumpa.. Anonymous poster hash: 8898a...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå