AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hvor mye er det vanlig å bruke på personlig gave i utdrikningslag? Anonymous poster hash: 7bc6a...d09
skruf Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Er det vanlig med personlig gave i utdrikkingslag? Har aldri jeg vært borti iallefall, hverken i mitt eget eller i alle de andre jeg har vært i. Jeg tror faktisk ikke det er vanlig. Man bruker jo endel kroner på selve utdrikkingslaget i utgangspunktet, og i tillegg så gir man gave til selve bryllupet.
Søgni Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg anser det som en personlig gave nok å møte opp med mitt relativt blide åsyn. Har heller ikke inntrykk av at noen forventer gaver i utdrikningslag. 2
skruf Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Kom på at jeg faktisk har kjøpt en slags gave i et utdrikkingslag jeg var i. Det var ifm en lek, vi alle skulle kjøpe en gave som vi forbandt med bruden, gavene skulle legges i en haug, og hun skulle gjette på hvem gavene kom fra. Men det var snakk om småting som ikke kostet noe særlig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Kom på at jeg faktisk har kjøpt en slags gave i et utdrikkingslag jeg var i. Det var ifm en lek, vi alle skulle kjøpe en gave som vi forbandt med bruden, gavene skulle legges i en haug, og hun skulle gjette på hvem gavene kom fra. Men det var snakk om småting som ikke kostet noe særlig. Dette har jeg også hatt med, og skal ha med på et jeg skal i i helgen.tok med bamsemums sist. Det skal ikke være noe dyrt, bare en liten ting som du og bruden har en morsom historie om. Anonymous poster hash: 664b3...fb3
peppermyntete Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Gave i utdrikningslag også? Er det ikke mer enn nok at man potensielt bruker masse penger bare på å delta?
Gjest morhjertegod Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Har kun vært med på å gi tullegaver i utdrikningslag, de som holder laget pleier jo å informere om hva/hvordan dette skal foregå. Trodde utdrikningslag var litt ute jeg, holder man virkelig på med dette enda, de siste vennindene mine har hatt en koselig hyttertur/weeken tur med jentene i steden. Men men, tror ikke det er vanlig, med fine/dyre gaver, aldri hørt om. Ha det gøy
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Har kun vært med på å gi tullegaver i utdrikningslag, de som holder laget pleier jo å informere om hva/hvordan dette skal foregå. Trodde utdrikningslag var litt ute jeg, holder man virkelig på med dette enda, de siste vennindene mine har hatt en koselig hyttertur/weeken tur med jentene i steden. Men men, tror ikke det er vanlig, med fine/dyre gaver, aldri hørt om. Ha det gøy Det er da vitterlig også et utdrikningslag Anonymous poster hash: 17c59...ead 3
Gjest morhjertegod Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Det er da vitterlig også et utdrikningslag Anonymous poster hash: 17c59...ead Du har helt rett.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har aldri hatt med gave i utdrikningslag, og har heller aldri sett at noen andre har det.. Er det vanlig??Anonymous poster hash: 125cf...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå