AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei! Skal avgårde å ta blodprøver på syklusdag 21-23 neste uke, og lurer på følgende: Fikk tr et par min. før midnatt, og er derfor litt usikker på hva jeg skal regne som ikm dag. Venter el i morgen, og er da 14 dpo ut i fra før midnatt, eller 13 dpo ut i fra etter midnatt. Er det da best å ta blodprøvene fredag da jeg er på syklusdag 20 eller 21, eller mandag, da jeg er på syklusdag 23 eller 24? Takker for alle svar Har en syklus på 26-27 dager, om det kan være relevant Anonymous poster hash: c2d04...0e8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har litt lang syklus og venter derfor til seinest mulig å ta blodprøven. Hos oss sier de dag 22-25, rart atdet er forskbellig fra sted til sted. En dag fra eller til er uansett ikke så nøye, så hvilken dag du regner som dag en har nok ikke så mye å si. Anonymous poster hash: a7410...200
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ville satt 1. syklusdag til etter midnatt. Husk at dpo regnes fra dagen etter el.(ikke at det er så relevant for deg nå, hvis det er syklusdag du skal gå utifra.) Anonymous poster hash: a4efc...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå