Suzy Skrevet 10. september 2004 #21 Del Skrevet 10. september 2004 Så kult! Er det ikke herlig å hoppe som en gal og ingenting rører seg!!!!? Jeg digger den bh'n - må ha en til snart. Som sagt har jeg brukt min opp til fire ganger i uka og vasket den deretter - og den er like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. september 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 10. september 2004 Så bra!! Kan nok tenkes jeg bestiller ett par i reserve også :-) ANBEFALES JENTER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 10. september 2004 #23 Del Skrevet 10. september 2004 Den koster jo over 200 kr, så hvordan ble det med mva ? Vil å bestille meg ikke om den blir "tatt" i posten og blir enda dyrere:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2004 #24 Del Skrevet 10. september 2004 Hvor bor du Showgirl? De har den hos La Lina i Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. september 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 10. september 2004 Bh'n kom på totalt ca 480,- Men betaler gladelig det for en god treningbh :-) har prøvd mange av de som selges her hjemme, men ikke vært ordentlig fornøyd med noen av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 12. september 2004 #26 Del Skrevet 12. september 2004 Befinner meg nord for Oslo så må nok bare bestille meg den der treningsbh`en. Men La Lina sender ikke noe i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 12. september 2004 #27 Del Skrevet 12. september 2004 Hvor mye koster den på La Lina? Sist jeg snakket med de, så hadde bh'en enda ikke kommert fra produsenten - men jeg trenger sports-bh - NÅ! (helst igår...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. september 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 12. september 2004 Hvor bor du Showgirl? De har den hos La Lina i Oslo også. Gjør de? Hehe.. Da kan jeg kjøpe der neste gangen da. Trodde de ikke solgte merket her i Norge jeg! Men det er jo bra da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2004 #29 Del Skrevet 13. september 2004 Befinner meg nord for Oslo så må nok bare bestille meg den der treningsbh`en. Men La Lina sender ikke noe i posten? Det vet jeg ikke - men du kan jo ringe og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2004 #30 Del Skrevet 13. september 2004 Penelene da! At de har den hos La Lina sa jeg for lenge siden: ikke i det hele tatt, men de har den hos La Lina også om du ikke vil handle på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. september 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 13. september 2004 Penelene da! At de har den hos La Lina sa jeg for lenge siden: :oops: :oops: (auda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2004 #32 Del Skrevet 13. september 2004 Ivrig? Da vet du det til neste gang og den koster vel ca det samme som det ble for den du kjøpte uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 28. oktober 2004 #33 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er dere fortsatt like fornøyde med denne sports-bhen?? Har virkelig bruk for en ny, og alle jeg så langt har kommet over er type "klem flat" eller "ikke funksjonell for pupper større enn 60A). Men er det forresten noen som har prøvd denne topp/bh tingen til Kari Trå? Jeg vil jo anta at hun er en av de som utsetter puppene sine for mest ekstreme "hold på plass" aktiviteter av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er dere fortsatt like fornøyde med denne sports-bhen?? Har virkelig bruk for en ny, og alle jeg så langt har kommet over er type "klem flat" eller "ikke funksjonell for pupper større enn 60A). Men er det forresten noen som har prøvd denne topp/bh tingen til Kari Trå? Jeg vil jo anta at hun er en av de som utsetter puppene sine for mest ekstreme "hold på plass" aktiviteter av alle. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bh'n... har vasket den så og si hver dag, og bruker BARE den på trening :-) Har ikke prøvd Kari Traa sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2004 #35 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg bruker den fremdeles jeg og - trener tre ganger i uka og vasker den like ofte og den holder fasongen like bra fremdeles. Skal ha meg en hvit en også - bare jeg kommer meg til La Lina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg bruker den fremdeles jeg og - trener tre ganger i uka og vasker den like ofte og den holder fasongen like bra fremdeles. Skal ha meg en hvit en også - bare jeg kommer meg til La Lina... Me too....har svart, vil ha hvit og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2004 #37 Del Skrevet 29. oktober 2004 Me too....har svart, vil ha hvit og.. Holder de fasongen så bra alle sammen, så har jeg bh i to år til om jeg får meg en å skifte på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 29. oktober 2004 NETTOPP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. oktober 2004 #39 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hm. Den så fin ut. Og er herved tilføyd ønskelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #40 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvor ligger La Lina da? Skal en tur til oslo neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå