*Lene* Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Har dere noen favoritter? Hva sitter best under trening!!!?? Lyst å prøve noen nye, men trenger forslag. Koster jo ganske mye for en ordentlig trenings-bh, så kan jo ikke kjøpe inn 2-3 liksom..hehe! Jeg bruker Champion smoothsport...Er veldig glad i den, men puppene blir veldig uformelige, og føler den ikke er stram nok!!! Takker for ALLE svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har en som heter Shock absorber (festlig navn) fra Berlei - den er helt super! For første gang i mitt liv har jeg jogga uten ubehag (og jeg bruker G-cup). Den fungerer for jogging, spinning og aerobics. HER har du den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har en som heter Shock absorber (festlig navn) fra Berlei - den er helt super! For første gang i mitt liv har jeg jogga uten ubehag (og jeg bruker G-cup). Den fungerer for jogging, spinning og aerobics. HER har du den Hva blir 85D/DD i de målene? 38?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 Hva blir 85D/DD i de målene? 38?? Jepp! Men om du orker så lønner det seg å kjøpe den litt trang rundt (heller E i koppen) for da sitter den stødigere. Den vider seg uansett litt ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2004 Takk :-) Ikke noe problem å handle utenlands?? Hilsen skeptikeren..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #6 Del Skrevet 27. august 2004 Takk :-) Ikke noe problem å handle utenlands?? Hilsen skeptikeren..hehe ikke i det hele tatt, men de har den hos La Lina også om du ikek vil handle på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 27. august 2004 Allered kjøpt den nå... Gleder meg!!!!!!!! Bestilte den i 80 DD!!! Tuusen takk for tipset Suzy :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #8 Del Skrevet 27. august 2004 Allered kjøpt den nå... Gleder meg!!!!!!!! Bestilte den i 80 DD!!! Tuusen takk for tipset Suzy :klem2: Bare glad for å hjelpe deg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 27. august 2004 #9 Del Skrevet 27. august 2004 Bare fordi jeg ikke gidder å regne ut og tenke..... : jeg bruker 80c i bh. Hva slags størrelse blir det på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #10 Del Skrevet 27. august 2004 Bare fordi jeg ikke gidder å regne ut og tenke..... : jeg bruker 80c i bh. Hva slags størrelse blir det på denne da? 36C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 27. august 2004 #11 Del Skrevet 27. august 2004 Thanks. Du skrev at man kanskje burde kjøpe en str mindre for at den skal sitte best mulig (og at den vier seg ut)...? Går det greit å bytte den evnt returnere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #12 Del Skrevet 27. august 2004 Du skrev at man kanskje burde kjøpe en str mindre for at den skal sitte best mulig (og at den vier seg ut)...? Går det greit å bytte den evnt returnere den? Absolutt - jeg kjøpte en bh der som sprakk i en søm og den var det helt greit å returnere - fikk en annen og penger igjen. Det er med et eget skjema i forsendelsen som du fyller ut: Hva er årsaken til returen kryss av (og deretter en haug alternativer) Jeg kjøpte min trang og først var den nesten vond å ha på, men nå er den helt perfekt. Vask og bruk gjør jo at den blir litt videre og dette skjer kanskje særlig med sportsbh'er som blir svettet i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 27. august 2004 #13 Del Skrevet 27. august 2004 Skal jeg derfor kjøpe 34C da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. august 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har slitt ut 3 sports bh'r på kort tid.. Slafsete etter noen mnd bare..Men de blir jo vasket ofte .. Spent på denne her.. Så veldig komfertabel ut ihvertfall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #15 Del Skrevet 27. august 2004 Skal jeg derfor kjøpe 34C da eller? Hadde gått opp i koppen da (ned i omkrets og opp i koppstr er en gyllen regel), så da ville jeg tatt 34 D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #16 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har slitt ut 3 sports bh'r på kort tid.. Slafsete etter noen mnd bare..Men de blir jo vasket ofte .. Spent på denne her.. Så veldig komfertabel ut ihvertfall :-) jeg har brukt og vasket den 3-4 ganger i uka siden jul og den er like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. august 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 27. august 2004 Psssssssst: Lang leveringstid eller?? :oops: (Skal slutte å mase snart..hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #18 Del Skrevet 27. august 2004 Psssssssst: Lang leveringstid eller?? :oops: (Skal slutte å mase snart..hehe ) ikke noe mas- varierer med levering.. har fått alt fra ei uke til fire uker etter bestilling. Du får vel et anslag fra dem, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. august 2004 #19 Del Skrevet 27. august 2004 Av sports-bher bruker jeg nesten bare stay-in-place. de holder doble d-er på plass! jeg kjøper fra Sverige. Ellers kan jeg anbefale Rønisch sin sports-bh. Den holder også på plass. Uansett hvilken du velger - må den prøves. Du må hoppe, svinge, veive, strekke, småløpe på stedet og gjøre alt du bare kommer på. Da finner du den bh-en som passer for deg og dine pupper. En pupp er nemlig ikke bare størrelse, det er også fasthet og type "lengde og høyde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. september 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 10. september 2004 Suzy: Tuuusen takk for tipset. Bh'n mottatt, og testet.. Trening ble en ny opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå