AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 At alt bare klikker fra første stund? Intense følelser i ren harmoni uten at man mister hodet, men klarer å leve i balanse av intense følelser og ren glede, og samtidig klare å ta fasene steg for steg å ta hensyn til omgivelsene? Jeg føler det sånn. Det er ingen usikkerhet, spill eller analysering. Alt bare stemmer. På alle plan. Det føles fullstendig sprøtt. Anonymous poster hash: f084a...f3c
Dricka Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Ja, jeg tror det stemmer faktisk. Om det går så lett som du beskriver vet jeg ikke, men jeg har det litt sånn med en fyr. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Ja, men tror ikke alle er så heldige så de får oppleve det. Men jeg tror på reinkarnasjon og at alle har en eller annen "the one" der ute som man møter i en av livstidene sine. Tror også at mange ikke tillater seg å få love at first sight connectionen, fordi det er så mange som spiller og man er blitt programmert til å ikke stole på følelsene og vise den lidenskapen man føler. Anonymous poster hash: 6b4fa...016 4
StineN Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Nei, absolutt ikke. Ikke før vi har utviklet telepati. Det er helt latterlig å tru på kjærlighet ved første blikk. Da vet man ikke hva kjærlighet er. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Nei, absolutt ikke. Ikke før vi har utviklet telepati. Det er helt latterlig å tru på kjærlighet ved første blikk. Da vet man ikke hva kjærlighet er. True story! Så et program om dette ei gang. Det har ingenting med kjærlighet å gjøre men tiltrekning og at man ser trekk hos den andre( gjerne fysisk) som man i underbevissten har blitt tiltrukket av tidligere. Når begge to opplever dette med å se på hverandre så hadde det ingenting med kjærlighet å fjøre, selv om personene selv oppfattet det slikAnonymous poster hash: 22d3c...859
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk. Men jeg tror på massiv overdose av diverse hormoner og kjemiske stoffer i hjernen ved første blikk. Også kjent som forelskelsesrus.Anonymous poster hash: 3449c...f78 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Tror det finns, men tror ikke alle er så heldige at de får oppleve det desverre Anonymous poster hash: af405...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 "Kjærlighet ved første blikk" er litt for store ord. Kjærlighet utvikles over tid. Men en sterk forbindelse, før man engang har snakket med hverandre, som ikke har med bare fysisk tiltrekning å gjøre, tror jeg på. Jeg opplevde det for noen år siden. La skikkelig merke til en mann. Det tok et par år før jeg så han igjen faktisk. Begge husket hverandre.. Vi ble sammen. Føler meg så avslappet med han, alt stemmer på en måte, selv om forholdet slett ikke er en evig dans på roser. Jeg tror ikke noe spesielt, men kan tenke meg at vi har levd flere liv. Og at en del folk har man møtt i tidligere liv, møter man igjen i dette. Det har jeg følt veldig sterkt noen ganger. Det føles som man "alltid" har kjent hverandre.. For man har kanskje det.. Anonymous poster hash: e4075...974
Leohar Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Fra 90 sekunder til 3 minutter har du oftest bestemt om du er interessert i noen så ja du kan vil si det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Ja, men tror ikke alle er så heldige så de får oppleve det. Men jeg tror på reinkarnasjon og at alle har en eller annen "the one" der ute som man møter i en av livstidene sine. Tror også at mange ikke tillater seg å få love at first sight connectionen, fordi det er så mange som spiller og man er blitt programmert til å ikke stole på følelsene og vise den lidenskapen man føler. Anonymous poster hash: 6b4fa...016 Som om jeg skulle sagt det selv! Har selv opplevd kjærlighet ved første blikk, uten ett eneste ord. Visste at han var the one. Anonymous poster hash: 468b0...6c4
Maximillian Cohen Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Dette har vel ikke noe med tro å gjøre. Kjærlighet er noe en selv føler, og følelser er ikke noe overnaturlig, selv om de kanskje ikke stemmer med virkeligheten. At noen føler kjærlighet ved første blikk er da helt åpenlyst.
Teethgrinding Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Man kan falle brutalt for noens utseende. Det er helt mulig. Men kjærlighet? Som et utvidet begrep? Nei, det går ikke, rett og slett av den grunn at du ikke kjenner vedkommende. Å elske noen er mer enn det fysiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå