Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle kaste meg på Sukrin-kjøret og lurer på hvor det er rimeligst å kjøpe det?

Nettbutikk?

Har inntrykk av at Sukrin Gold er mest anvendelig, men tar gjerne imot tips her!

Og vet noen om det lønner seg å kjøpe det i Sverige?

Skrevet

Jeg har ikke mye erfaring med Sukrin/Sukrin gold, men prismessig er iallefall Sukrin billigere på helsekost her i Norge enn i både helsekost og matbutikk i Sverige (der jeg har sammenlignet).

Sukrin har jeg brukt når jeg har lagd kake (i kremen oppå), og det funka greit. Men Sukrin har lett for å gi en "kald" smak, ikke alle som liker det.

Sukrin gold har jeg testa i vafler, og de ble kjempegode. Den kan vel brukes til ganske mye har jeg forstått, har bare ikke satt meg helt inn i det enda :)

Sjekk ut http://www.funksjonellmat.no, mange gode tips der :)

Skrevet

Dersom du nøyer deg med kun vanlig sukrin og sukrinmelis (genialt) så selges disse på mange matvarebutikker til helt grei pris. Rema 1000 selger iallfall sukrinmelis og sukrin til ca 60 kr tror jeg :). Det blir uansett det det koster de fleste plassene. Tror ikke du får det så mye billigere noen plass på nettet som det vil lønne seg å bestille fra, da kommer jo frakten i tillegg.

Skrevet

x life har en ganske stor pose til 74 kr tror jeg, kjøpte iallefall min pose der :)

Skrevet

Sukrin gold er mer anvendelig for da slipper man den kalde smaken i varme retter. Vanlig sukrin er vel bare bra i kald mat. Funksjonellmat.no kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...