Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #21 Skrevet 27. august 2004 *rørt* Takk for støtten, Sandman. Men hva mener du om Pia Haraldsen? Og da snakker jeg ikke om innmaten...
Malou Skrevet 27. august 2004 #22 Skrevet 27. august 2004 Alle andre (nesten) er opplyst. Det har seg nemlig slik at når man bare har personlig dritkasting å servere, egner dette seg bedre i PM enn i en tråd til allmenn hygge og nytte. Ergo de vanlige PM'ene. Både du og jeg vet at du kjenner funksjonen. Hva faen er det du snakker om Tøffel? Snakk om å synke ned på det laveste nivået man kan forestille seg. Hvis du skal komme med offentlige spekulative beskyldninger så får du jammen meg også komme med alt. Jeg har faktisk den orginale PM'en jeg sendte til Gamle Alex i går og jeg offentliggjør den gjerne, så jeg ber deg vennligst opplyse meg om hvilken del av den som var drittkasting! Fy faen! Den bittelille rest av respekt jeg hadde for deg er i det minste heldigvis nå borte!
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2004 #23 Skrevet 27. august 2004 Det har seg nemlig slik at når man bare har personlig dritkasting å servere, egner dette seg bedre i PM enn i en tråd til allmenn hygge og nytte. Hvilken tråd? Denne? Til allmenn hygge og nytte? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #24 Skrevet 27. august 2004 Jeg har snakket om PM-funksjonen og dens fortreffelighet. Jeg har ikke trukket inn konkrete PM'er eller navn. Les tråden. PM?
Sandman Skrevet 27. august 2004 #25 Skrevet 27. august 2004 *rørt* Takk for støtten, Sandman. Jeg minner om at semi angir noe som er stort... ...dagens oppgave blir da: anti-noesomerstort.. ..er du like glad for støtten...??
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #26 Skrevet 27. august 2004 Hvilken tråd? Denne? Til allmenn hygge og nytte? :-? ...jeg liker litt sånn koselige formuleringer som kunne passet i KrF's partiprogram...Allmenn hygge og nytte er en slik formulering.
Malou Skrevet 27. august 2004 #27 Skrevet 27. august 2004 Bare drittkasting å servere? Snakk for deg selv! Og hvis du ikke vet hva PM'er skulle du kanskje la være å bruke betegnelsen. Spørsmål: Hvem var det som angrep og begynte å snakke om Pia Haralsen i OL tråden i går?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #28 Skrevet 27. august 2004 Jeg minner om at semi angir noe som er stort... ...dagens oppgave blir da: anti-noesomerstort.. ..er du like glad for støtten...?? Selvsagt - imotsetning til deg har jeg intet behov for å argumentere for at 9 centimeter faktisk er over gjennomsnittet...
Sandman Skrevet 27. august 2004 #29 Skrevet 27. august 2004 Bare drittkasting å servere? Snakk for deg selv! Og hvis du ikke vet hva PM'er skulle du kanskje la være å bruke betegnelsen. Bra...gi'n inn!! Fikk jeg tak den drittsekken, så skal jeg jage'n etter meg langt opp i Baneheia...
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #30 Skrevet 27. august 2004 Fikk jeg tak den drittsekken, så skal jeg jage'n etter meg langt opp i Baneheia... Artig! Det motsatte er vel Følg meg, jeg kommer like bak...
Suzy Skrevet 27. august 2004 #31 Skrevet 27. august 2004 *litt forvirra* :o Hva er det som skjer her da?? Har du fornærma noen Trøffelhelten? Why? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #32 Skrevet 27. august 2004 Neida, det er bare enkelte kvinner som på død og liv må oppføre seg som levende bevis på krisen i psykiatrien. Ingen nevnt, ingen glemt.
Malou Skrevet 27. august 2004 #33 Skrevet 27. august 2004 Ja bare fortsett å kaste om deg med fornærmelser og dritt du Tøffel.. My Good..
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2004 #35 Skrevet 27. august 2004 Neida, det er bare enkelte kvinner som på død og liv må oppføre seg som levende bevis på krisen i psykiatrien. Ingen nevnt, ingen glemt. I all verden.... :o Snakk om skittkasting og å servere usakligheter. OG å gjøre seg selv til latter. "glad jeg er normal"
Gjest Embla s Skrevet 29. august 2004 #37 Skrevet 29. august 2004 :o Hva erre som skjer her'a :o Jeg trodde først dere lekesloss jeg (det er jo ikke uvanlig her inne ), men skjønner fortsatt ikke hva de sloss om :o Uansett: Er det ikke litt drøyt å skrive at noen er et levende bevis på krisen i psykiatrien? Syns uansett det sier mer om den som sier sånn enn om den angivelige "psyke" Ang Pia Haraldsen: Det irriterer vettet av meg at Magasinet (Se&Hør er lettere å tilgi ) gjør henne til hovedsak. Hvorfor er hun interessant å lese om? Fordi hun er ung, pen, rik og niese til dronning Sonja? (Håper ikke hun har mange nieser ). JEg har ingen ting imot Pia Haraldsen som person, hun er sikkert både hyggelig og snill, så dette er IKKE et personangrep mot henne, men mer en irritasjon over tabloidene som liksom må skape kjendiser som ikke er kjent for annet enn at de er kjente. (listen er laaang). Hvorfor ikke skrive om interessante (for folk flest) mennesker? Mennesker som utretter ting som er til nytte, hygge eller berikelse for mange?
Gjest :) Skrevet 4. september 2004 #38 Skrevet 4. september 2004 Jeg leste noe hun hadde skrevet for VG,en reportasje. Synes den var morsom.Akkurat passe sarkastisk for meg.Handlet om Frk.Norge kåringen tror jeg. Likte det hun skrev.Ellers er hun jo "upper class"&Veeeelig pen-men det har jo se&hør fortalt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå