Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg for min del har ingen mening om dama, men jeg tenkte bare jeg skulle ta ansvar og åpne en ny tråd for dem som har det.

Kjør debatt!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:tunge1:

Æ'kke lov å diskutere folk her, jo. Vi prøvde vi, men ble stoppa...

Så ikke prøv å føre oss ut på viddene igjen, Trøffel!

K

Gjest Anonymous
Skrevet
Så ikke prøv å føre oss ut på viddene igjen, Trøffel!

K

Kunne ikke falle meg inn...

Skrevet
Jeg for min del har ingen mening om dama, men jeg tenkte bare jeg skulle ta ansvar og åpne en ny tråd for dem som har det.

Kjør debatt!

Hjertelig takk! *hvisker* Hvem er det...?

Skrevet

Hvem er denne hersens Pia Haraldsen? Kjenner jeg irriterer meg over henne uten å vite det spor om henne.... :-x

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvem er denne hersens Pia Haraldsen? Kjenner jeg irriterer meg over henne uten å vite det spor om henne.... :-x

Det finnes en låst (eller lost) tråd her inne. Der vil du sikket få et godt inntrykk av dama og et dårlig inntrykk av debattantene.

Skrevet

Jeg tror jeg skal mene noe om denne dama, når jeg finner ut hvem hun er.

Kan jeg i så fall mene det her?

Skrevet
Jeg tror jeg skal mene noe om denne dama, når jeg finner ut hvem hun er.

Kan jeg i så fall mene det her?

Jeg henger meg på denne konklusjonen... Skal mene noe så snart jeg vet noe :wink:

Skrevet

Hvis du vil si noe Tøffelhelten, så for Guds skyld (eller hvem dere nå ber til der i sør) bare si det!

Hvem er denne hersens Pia Haraldsen? Kjenner jeg irriterer meg over henne uten å vite det spor om henne....  

Det kan skje den beste.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du vil si noe Tøffelhelten, så for Guds skyld (eller hvem dere nå ber til der i sør) bare si det!

Det kan skje den beste.. :ler:

Artig når en bruker som oppgir Danmark som bosted lurer på hvem vi ber til "der i sør"

Men men, det kan som sagt skje den beste. Ikke denne gangen, men kanskje en annen gang.

Skrevet

:flekke:

Til info, jeg bor ikke i sør, men midt på! Du bor vel fortsatt sør i Norge gjør du ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet
:flekke:

Til info, jeg bor ikke i sør, men midt på! Du bor vel fortsatt sør i Norge gjør du ikke?

Så "Bosted: Danmark" i profilen din er med andre ord bare noe du skryter på deg? En slags EU-fetisj?

:wink:

Skrevet

Størrelsen på avataren din tilsvarer størrelsen på andre kroppsdeler forstår jeg..

Skrevet

Det er ikke lov å spekulere i personer her, T! Hold deg for god til det!

:fy:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jennifer; send heller en av de vanlige PM'ene. I denne tråden er det åpnet for å ikke diskutere Pia Haraldsen, og mengdene av andre lesere har relativt liten interesse av størrelsen på tolvfingertarmen min.

Skrevet

Hva mener du med de vanlige PM'ene? Vennligst opplys meg Tøffel, og alle andre. Eller er den for liten til det også?

Jeg regner forøvrig ikke med at brukeren jeg PM'et med i går kan svare på det her..

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva mener du med de vanlige PM'ene? Vennligst opplys meg Tøffel, og alle andre. Eller er den for liten til det også?]

Alle andre (nesten) er opplyst. Det har seg nemlig slik at når man bare har personlig dritkasting å servere, egner dette seg bedre i PM enn i en tråd til allmenn hygge og nytte.

Ergo de vanlige PM'ene. Både du og jeg vet at du kjenner funksjonen.

Skrevet
Størrelsen på avataren din tilsvarer størrelsen på andre kroppsdeler forstår jeg..

Trøffelhelten er vel på en måte en slags anti-semitiss-t...

...den var omtrent like dyp som den var dårlig.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...