AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er en jente i 20 årene som har vært i god form i flere år. Jeg går mye turer og har noen løpeturer i uka. Men ikke noe overdrevent. Spiser sunt og er stort sett pigg i formen. Sitter sjelden i ro. Men er flink til å hvile når jeg må. Det som har skjedd nå er at jeg er utslitt i kroppen og vet ikke hva det skyldes Den siste uka har jeg bare blitt mer og mer sliten og tung i kroppen. Jeg har dradd ut for å løpe men endte opp med å gå rolig med mange pauser. Å gå opp trapper, å reise seg fra stolen og lignende småting har blitt mye tyngre enn vanlig. Er det noen som har følt seg slik og vet hva dette kan skyldes? Merker ingenting ellers. Anonymous poster hash: 4640a...4c1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Kan hende du har vitaminmangel. Ville tatt en tur til legen og bedt om blodprøve for sikkerthetsskyld. Anonymous poster hash: e95e9...9bf
Gjest MissMa Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Du sier du spiser sunt, men spiser du nok? Med høyt aktivitetsnivå, så trenger også kroppen nok hvile og nok mat. Ellers som nevnt her, kan du sjekke vitamin. spesielt vit D, og sjekke jernlageret. Endret 7. mai 2015 av MissMa
Gjest Runforit Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Hvordan er resten av livssituasjonen din da? Stress, utbrenthet etc kan påvirke formen. Evt som den over sa; mangler av vitaminer eller andre ting? Endret 7. mai 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Er du sikker på at du har spist nok den siste tiden? Anonymous poster hash: 8c6c9...87c
Gjest morhjertegod Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Vitaminmangel, jernmangel, B12, blodfattig, stoffskiftet mm.. Ta noen blodprøver om det ikke gir seg. Hvordan er psyken, den påvirker også det fysiske, har du hatt en slitsom periode med mye stress osv. Kan være så mye, god bedring. Endret 7. mai 2015 av morhjertegod
Nana Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Sjekk stoffskiftet, jern, b12 og d3 hos legen. Kan bli ekstremt utmattet med lave verdier på disse.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Siden det har vart så kort tid, er det ikke sikkert det er verre enn at du begynner å bli syk (influensa, forkjølelse eller noe) Anonymous poster hash: 55489...cc4 1
Gjest ulvepopcorn Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Jeg var akkurat like dan, og hadde lavt stoffskifte
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Det kan også være pollenallergi. Anonymous poster hash: 46eff...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 I tillegg til forslagene så langt kan det også være kyssesyke. Jeg hadde det nøyaktig slik du beskriver uten å vite hva som egentlig var årsaken. Var tilfeldigvis hos legen en tid senere av andre årsaker og da ble det påvist kyssesyke. Har du kyssesyke er det kun hvile og god tid som gjelder. Du bør ta en tur til legen for en sjekk. Anonymous poster hash: 72834...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå