Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av tjue åra og har ikke ihjel-nappa bryn, men har to veldig ulike øyebryn så det siste halvåret har jeg kun nappet det ene brynet og ikke det andre - men det vokser fortsatt ikke ut hår der jeg vil - kun de små dunhårene spredt på nedkanten av brynsbenet mot øyelokket. Har ikke råd til hårtransplantasjon eller kjempedyre serumer, er det noen flotte kvinner her inne som har råd å gi til hvordan få hårene til å vokse ut på enkelte områder i brynet igjen?!

Anonymous poster hash: 091a2...e30
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forståt det så vokser ikke hårene alltid ut dersom man har nappet i årevis.

Selv er jeg ikke veldig opptatt av å nappe mine ofte, da jeg heller tegner dem på daglig. På den måten så kan hårene gro ut i fred hvis jeg for eksempel har nappet feil, fordi at fokuset faller på de påtegnede delene i stedet for små hår som måtte vokse ut der det ikke er ønskelig.

Vet ikke om det finnes noen mirakelkur for å få ut hår der hårsekkene er ødelagt.

Skrevet

Har slitt med det samme, og for meg har det dessverre tatt veldig lang tid! Pleide å farge ofte. Hårene føltes så mye sterkere og tykkere etter farging, også disse dunhårene. Man har gjerne flere hår enn man tror, da de ofte kan være veldig lyse og korte. Jeg opplevde hvertfall at disse små hjalp veldig på!

Har forsøkt å bruke castor oil også, og har vel hatt litt effekt av det. Det var litt kjedelig å kline på hver eneste kveld, så jeg har ikke testet det lenge nok til å si det for sikkert. Følte hvertfall at det gav en viss effekt.

Ellers fyller jeg inn med øyenbrynskit fra body shop der det virkelig skranter. Får mye skryt for jevne og pene bryn. :)

Skrevet

Noen av hårsekkene kan "dø" og slutte å produsere nye hår hvis de er blitt nappet gang på gang,men jeg fikk tips om å massere inn vitamin E olje i brynene hver kveld.Synes det har hjelpt litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tegner på jeg også, men det er jo ikke noe pent å tegne på huden på det ene bare for å få det likt som det andre. Dessuten liker jeg helst å gå uten sminke på sommeren. Skulle gjerne prøvd et slikt vidunder serum / hårfremkallende serum. Har sett at det finnes "brynsmascaraer" man børster på med serum i, som man også kan bruke på vippene for å fremkalle vekst men de er jo rådyre og reviews sier at det er scam...

Skrevet

La øyenbrynene være i 2 mnd. Bare la dem gro vilt, og så napper du dem i den formen du vil ha. Eneste som har funka for meg, selv om det var kjipt i venteperioden.

• Liker 1
Skrevet

Castor-olje bae ;)

AnonymBruker
Skrevet

Haha fant dette om Castor oil

"omg! it smells like booty holes! lmao i mixed mine with a product called *Doo
Grow* and that helped alot with the smell i can’t wait for my results icon_smile.gif
omg it smells sssoo bad hahahaha"

Så, stemmer dette? Hva kan man evn blande det ut med, om det er meningen man skal ha det i lenge? Eller skyller man av etter noen timer?

Skrevet

Castle Oil lukter ikke så ille. Langt ifra :)

Jeg har bare påført på bryna uten å blande det med noe, og ta det på på kvelden / før jeg legger meg. Da er det som regel tørket inn dagen etter. Man gnir nok av endel når man sover, men.

Skrevet

Castor Oil, ikke Castle.. Får ikke lov til å redigere via mobil. Autocorrect altså.

Gjest Pheel
Skrevet

Napper man for mye lenge, kan det slutte å vokse ut på enkelte områder. Noe man bare må leve med, avhengig av å farge på selv dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Castor Oil, ikke Castle.. Får ikke lov til å redigere via mobil. Autocorrect altså.

jepp- dette virker! og det lukter veldig lite! ei venninne har smurt på dette hver kveld i lang tid og har faktisk grodd ut hår der hvor hun knapt hadde dun!! try it

Anonymous poster hash: b577c...8ce

Skrevet

Haha fant dette om Castor oil

"omg! it smells like booty holes! lmao i mixed mine with a product called *Doo

Grow* and that helped alot with the smell i can’t wait for my results icon_smile.gif

omg it smells sssoo bad hahahaha"

Så, stemmer dette? Hva kan man evn blande det ut med, om det er meningen man skal ha det i lenge? Eller skyller man av etter noen timer?

It works baby!

Jeg bruker det på øyevippene mine og ser en forskjell! Har kun brukt det i ett par uker :O

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan påfører man castor oil? For eksempel med en q-tips på/rundt brynet og lar det sitte i over natten?
Hvor stor flaske vil dere anbefale å kjøpe? Hvor lenge holder den fra Pukka på 250 ml? :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan påfører man castor oil? For eksempel med en q-tips på/rundt brynet og lar det sitte i over natten?

Hvor stor flaske vil dere anbefale å kjøpe? Hvor lenge holder den fra Pukka på 250 ml? :)

Har brukt q-tips og en mascarabørste. Begge deler funker fint. Du kan gjøre det med fingeren også (er bra for neglene / neglbånd også faktisk.)

Brukt 250 ml fra Pukka i sånn 4-5 uker, er ikke i nærheten av å ha brukt mye. Det er VELDIG drøyt. Kommer til å vare en halv evighet.

Skrevet

Jeg slet også med det. Jeg lot de gro som de ville en god periode. Nå napper jeg kun de som vokser langt utenfor resten av gjengen, også farger jeg de, det pleier å hjelpe på helheten =)

Skrevet

Bland jojoba og castorolje og påfør hver dag.
Eventuelt kjøp øyevippeserum og påfør det hver dag.

Begge deler har fungert for meg iallafall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...