AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Betyr det at de vil man skal ta kontakt? Anonymous poster hash: 5f7e2...c61
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Vet ikke. Opplever tinder veldig useriøst og pinglete. Kjempe mange likes men ingen som tør å si noe, og sier de noe så er det "hei" og aldri noe mere vettug... Anonymous poster hash: 821cd...6a6
superpuma Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 For noen betyr det nok det, mens andre liker nok rett og slett bare bildet du la ut! Spørs litt på hva slags type bilde det var. Var det et bilde av deg selv?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Vet ikke. Opplever tinder veldig useriøst og pinglete. Kjempe mange likes men ingen som tør å si noe, og sier de noe så er det "hei" og aldri noe mere vettug... Anonymous poster hash: 821cd...6a6 Kom gjerne med forslag på bedre åpninger enn å klage på folk som faktisk viser litt initiativ. Anonymous poster hash: cfb28...4db
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 For noen betyr det nok det, mens andre liker nok rett og slett bare bildet du la ut! Spørs litt på hva slags type bilde det var. Var det et bilde av deg selv? Nei, av en kake. Anonymous poster hash: 5f7e2...c61
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Hvis jeg ønsket at noen tok kontakt hadde jeg ikke likt et random bilde av en kake.. lol. Da hadde jeg heller bare likt de bildene h*n hadde posta av seg selv. Evt. bare tatt initiativ og skrevet til personen istedenfor å vente.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Kom gjerne med forslag på bedre åpninger enn å klage på folk som faktisk viser litt initiativ. Anonymous poster hash: cfb28...4db Hallais! Ser du liker å xxxxx ut i fra profilen din, det har jeg ikke så mye erfaring med men kanskje du kan ta meg med?! Heidu artig bilde du hadde i bakgrunnen der, en søt pike som deg burde hatt en så fin blomst i håret også Hei du virker interessant, jeg er her for xxxxxx og liker xxxx lyst til å bli kjent? Haha kult bilde der du spiser kake! Er du god på å mekke mat? Humor og noe innbydene som driver samtalen uten at det blir for standard som "hei hvem er du da, hva jobber du med da" som bare er kjedelig . viktig å være litt anderledes og tørre å fleipe og komme til poenget (jeg vil ha sex/jeg er ute etter kjæreste og kikker her) ikke drive å snakke rundt grøten om været og hei hva skjer osv. Anonymous poster hash: 821cd...6a6
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Jeg prøvde en annen variant enn den typiske "hei, hvordan går det" åpningen med en jeg fikk match med. Det var en som hadde listet opp en del ting, blant annet snakke. Da sendte jeg noe ála "hei. tenker at prate er en fin start. du?". Det virket ikke så bra, hun slettet matchen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Google tinderrage. Det spiller ingen rolle hva man sier så lenge man er attraktiv nok. Damene svelger det rått.Anonymous poster hash: 354b5...37d
Okapi Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Hvis jeg ønsket at noen tok kontakt hadde jeg ikke likt et random bilde av en kake.. lol. Da hadde jeg heller bare likt de bildene h*n hadde posta av seg selv. Evt. bare tatt initiativ og skrevet til personen istedenfor å vente. Moments blir jo ikke liggende, de har en varighet på 24 timer. Kan ikke like de som har "gått ut på dato".
Gjest Honeyblossom Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Moments blir jo ikke liggende, de har en varighet på 24 timer. Kan ikke like de som har "gått ut på dato". Jeg er klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå