Suss81 Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Vi reiser til Nice 16.mai og jeg blir ikke klok på temperaturen. Er det sommervær eller vårvær? Badetemperatur eller ikke? Jeg synes det er forferdelig vanskelig å vite hva jeg skal pakke. Noen som har vært der i midten av mai som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Se på engelske utgaven av wikipedia. Der får du oversikt over maks/min/gjnsnittstemp for dag/natt. Jeg var i Nice i mai i fjor, og det var definitivt sommertemperatur. Det lå vel på ca 25 hver dag, og det var helt fin badetemp. Anonymous poster hash: 34142...5f6
Suss81 Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2015 Herlig! Da gjør jeg det og pakker bikini i tillegg
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Herlig! Da gjør jeg det og pakker bikini i tillegg Men jeg kan garantere deg at ingen franskmenn bader Anonymous poster hash: 4f254...0c9
Suss81 Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2015 Men jeg kan garantere deg at ingen franskmenn bader Anonymous poster hash: 4f254...0c9 Det er null problem så lenge jeg kan (om jeg viL) lengter hardt etter sommeren nå!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Tro meg, det er plenty av folk som bader. Da jeg var der aulet det av folk på strendene. Kan for øvrig anbefale å ta turen til nabolandsbyene, rett rundt viken i retning øst. Der er det litt færre turister, og litt koseligere strand. Ikke RETT nedfor tungt trafikkert bilvei.. Anonymous poster hash: 34142...5f6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Tro meg, det er plenty av folk som bader. Da jeg var der aulet det av folk på strendene. Kan for øvrig anbefale å ta turen til nabolandsbyene, rett rundt viken i retning øst. Der er det litt færre turister, og litt koseligere strand. Ikke RETT nedfor tungt trafikkert bilvei..Anonymous poster hash: 34142...5f6 Ja men det er ikke lokalbefolkningenAnonymous poster hash: 4f254...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå