Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Nice 16.mai og jeg blir ikke klok på temperaturen. Er det sommervær eller vårvær? Badetemperatur eller ikke? Jeg synes det er forferdelig vanskelig å vite hva jeg skal pakke. Noen som har vært der i midten av mai som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se på engelske utgaven av wikipedia. Der får du oversikt over maks/min/gjnsnittstemp for dag/natt.

Jeg var i Nice i mai i fjor, og det var definitivt sommertemperatur. Det lå vel på ca 25 hver dag, og det var helt fin badetemp.

Anonymous poster hash: 34142...5f6
Skrevet

Herlig! Da gjør jeg det og pakker bikini i tillegg :)

AnonymBruker
Skrevet

Herlig! Da gjør jeg det og pakker bikini i tillegg :)

Men jeg kan garantere deg at ingen franskmenn bader ;)

Anonymous poster hash: 4f254...0c9

Skrevet

Men jeg kan garantere deg at ingen franskmenn bader ;)

Det er null problem så lenge jeg kan (om jeg viL) ;) lengter hardt etter sommeren nå!

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, det er plenty av folk som bader. Da jeg var der aulet det av folk på strendene. Kan for øvrig anbefale å ta turen til nabolandsbyene, rett rundt viken i retning øst. Der er det litt færre turister, og litt koseligere strand. Ikke RETT nedfor tungt trafikkert bilvei..

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, det er plenty av folk som bader. Da jeg var der aulet det av folk på strendene. Kan for øvrig anbefale å ta turen til nabolandsbyene, rett rundt viken i retning øst. Der er det litt færre turister, og litt koseligere strand. Ikke RETT nedfor tungt trafikkert bilvei..

Ja men det er ikke lokalbefolkningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...