Spurvehauk Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har en fantastisk jernpanne hvor håndtaket nå dessverre er blitt ødelagt. Vet dere om noe sted jeg kan kjøpe separat håndtak? Det hadde vært ekstra bra om det var et slikt håndtak som var avtagbart, som her: http://www.stekepanner.no/file/thumb/file/1/112222&width=800&height=600&resize_mode=fill.jpg
Sølvrosen Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Hvis panna er laget med avtagbart håndtak kan du prøve å finne ut om produsenten selger håndtak seperat. Hvis panna hadde trehåndtak av den typen som er tredd inn på en metallstang og festet med en mutter kan du lage et nytt selv. Finn en fin pinne, borr et hull gjennom og spikk og puss den fin og jevn. Hvis panna hadde et annet type håndtak vet jeg ikke helt hva du skal gjøre, kanskje finne noen som kan sveise?
Spurvehauk Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2015 Hvis panna er laget med avtagbart håndtak kan du prøve å finne ut om produsenten selger håndtak seperat. Hvis panna hadde trehåndtak av den typen som er tredd inn på en metallstang og festet med en mutter kan du lage et nytt selv. Finn en fin pinne, borr et hull gjennom og spikk og puss den fin og jevn. Hvis panna hadde et annet type håndtak vet jeg ikke helt hva du skal gjøre, kanskje finne noen som kan sveise? Takk, håndtaket er skrudd på med en skrue (men ikke avtagbart), så jeg skal prøve å ta kontakt med en produsent som selger panner med avtagbare håndtak og høre om de har ekstra, gode ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå