Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en mann en stund,men etter endel brutte avtaler fra hans side satt jeg foten ned og sa vi fikk være venner fra nå av.Det var greit sa han,men når han kontakter meg i ny og ne,spør han ofte om jeg har datet noen i det siste. Sist gang ringte han meg,og stilte det samme spørsmålet og sa han hadde lurt på det..

Er han bare interessert i å se om jeg har gått videre,og kommet over ham?

Anonymous poster hash: 677b5...6ad
Videoannonse
Annonse
Gjest O.G.
Skrevet

Han er bare nysgjerrig og vil nøre under egoet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, hadde en slik en jeg også. Tror han tok kontakt for å se om jeg var interessert enda (eller desperat nok). Kanskje det er samme greia hos deg? Jeg sluttet å svare på meldinger som ikke var av relevans for et enkelt vennskap og da hørte jeg plutselig ikke mer :fnise:

Anonymous poster hash: d12b8...e4e
  • Liker 1
Skrevet

dust, godt du tok til vett før du rota det til med han der enda mer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hadde en slik en jeg også. Tror han tok kontakt for å se om jeg var interessert enda (eller desperat nok). Kanskje det er samme greia hos deg? Jeg sluttet å svare på meldinger som ikke var av relevans for et enkelt vennskap og da hørte jeg plutselig ikke mer :fnise:

Anonymous poster hash: d12b8...e4e

Æsj,det er det jeg mistenker at han tester ut.(og som O.G skrev,at han nører egoet sitt).Dum som jeg var svarte jeg ærlig at jeg ikke datet noen!Da tok han vel det som et hint at jeg er interessert da.Og han sa samtidig at han heller ikke datet noen selv om jeg ikke spurte om det.

AnonymBruker
Skrevet

Det har da ikke han noe med! Råttent spørsmål, og kun for å booste sitt eget ego. (Eller påpeke ovenfor deg at du fortsatt er singel, og "godte" seg med det)

Anonymous poster hash: 6b8c9...fbb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har da ikke han noe med! Råttent spørsmål, og kun for å booste sitt eget ego. (Eller påpeke ovenfor deg at du fortsatt er singel, og "godte" seg med det)

Anonymous poster hash: 6b8c9...fbb

Ja,jeg har vært naiv og svart hver gang han har spurt! Neste gang skal jeg bare si han ikke har noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...