AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Er jeg helt på jordet? Har pratet med en mann som er noen år eldre enn meg, og vi la hverandre til på snapchat idag... På profilen hans er han veldig kjekk, stram og virker som en veldig flott fyr- og jeg falt jo for han for han er min type.. Men så fikk jeg en snapchat fra han, og jeg kjente han jo ikke igjen? Han var plutselig ikke så kjekk, nesten litt ekkel... Kan jeg bare se feil, burde jeg treffe ham fordet? Han er flott, og snill og hele pakken, og vi skal egentlig møtes til uken... Anonymous poster hash: dfa62...2a4
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Da spør du ham hva i h*** det er som foregår. Har han brukt gamle bilder på profilen sin, eller noe? 1
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Da spør du ham hva i h*** det er som foregår. Har han brukt gamle bilder på profilen sin, eller noe? Den sinnadating-teknikken din, fungerer den noen gang? TS, spør ham om han kan sende deg et tydelig ansiktsbilde. Om du fortsatt synes det er stor forskjell så si rett ut at du synes han ser annerledes ut. Sannsynligvis får du en forklaring, så får det være opp til deg om den er god eller ikke... 5
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Den sinnadating-teknikken din, fungerer den noen gang? Sinnadating?
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Sinnadating? Ja. Sinnadating. Du er så sint. Hele tiden. Du må roe deg ned litt.. puste litt. Ikke vær så BAMBAMBAM. Om du skulle være så heldig å møte drømmejenta er jeg ganske sikker på at du skremmer henne bort før hun i det hele tatt rekker å føle eller tenke noe som helst for og om deg. Dette er bare observasjoner jeg har gjort meg. Ikke ment som kritikk overhode. Men nok om det. 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Ja. Sinnadating. Du er så sint. Hele tiden. Du må roe deg ned litt.. puste litt. Ikke vær så BAMBAMBAM. Om du skulle være så heldig å møte drømmejenta er jeg ganske sikker på at du skremmer henne bort før hun i det hele tatt rekker å føle eller tenke noe som helst for og om deg. Dette er bare observasjoner jeg har gjort meg. Ikke ment som kritikk overhode. Men nok om det. Haha, spot on! On topic ; Mange bruker gamle bilder eller bilder hvor man ser heldig ut når man lager profil på et nettsted. Kanskje du skal be han sende flere bilder ; ikke fra Mallorca turen i 2006, men bilder tatt i dag. Hvis han ser heeeeelt annerledes ut da, så bare drit i å svare mer. Du skylder han ingenting. Anonymous poster hash: 33666...1ec 2
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Ja. Sinnadating. Du er så sint. Hele tiden. Du må roe deg ned litt.. puste litt. Ikke vær så BAMBAMBAM. Om du skulle være så heldig å møte drømmejenta er jeg ganske sikker på at du skremmer henne bort før hun i det hele tatt rekker å føle eller tenke noe som helst for og om deg. Dette er bare observasjoner jeg har gjort meg. Ikke ment som kritikk overhode. Men nok om det. Er ikke sint. Men bestemt, og vet hva jeg vil. Det er to forskjellige ting. Men nordmenn tror at det å være bestemt og sint er samme sak. Er ikke "sint" når jeg snakker med jenter, overhodet. Men jeg lar ikke noen behandle meg dårlig. Hva TS sitt problem angår, hvis han har brukt gamle bilder på profilen er ikke det første gangen det skjer, for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Er ikke sint. Men bestemt, og vet hva jeg vil. Det er to forskjellige ting. Men nordmenn tror at det å være bestemt og sint er samme sak. Er ikke "sint" når jeg snakker med jenter, overhodet. Men jeg lar ikke noen behandle meg dårlig. Hva TS sitt problem angår, hvis han har brukt gamle bilder på profilen er ikke det første gangen det skjer, for å si det slik. Ding, ding, ding. Kvinner assosierer alt som kan føles negativt som sinne. De klarer ikke skjønne at vedkomne ikke nødvendigvis er sinna, men bestemt som du sier. Jeg har også blitt fortalt at jeg er sur også, når jeg har vært bestemt og sagt nei til noe. Kanskje hvis man smiler og sier det på en mindre konkret og pusete måte, så blir man ikke oppfattet som sinna. Anonymous poster hash: 35b7e...ef7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Haha jeg snakket lenge med en fyr på Tinder, som så fresh ut. Så la vi hverandre til på Snap og jeg fikk hakeslepp. Fikk mange selfies av han, og han var alt annet enn slank og fresh. Og når han sendte meg bilde i baris, så orka jeg ikke mer... Anonymous poster hash: 88801...04d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Da ber du om flere bilder, og om du mistenker at han sender gamle bilder så sier du f eks "åja er du der nå ja! (et sted han sier han er) få se en selfie da!" eller sender han f eks "mandags selfie fra meg, åssen ser du ut på mandag morgen?" Sykt mange bruker gamle bilder eller photoshoppa bilder. Jeg har møtt folk fra tinder jeg trodde var latino som var pakistanere og thai, og kjekke skjegg menn som plutselig ikke har skjegg og er full av stygg hud og rynker i stedet. Anonymous poster hash: ff47b...b0c
WubWub Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Er ikke sint. Men bestemt, og vet hva jeg vil. Det er to forskjellige ting. Men nordmenn tror at det å være bestemt og sint er samme sak. Er ikke "sint" når jeg snakker med jenter, overhodet. Men jeg lar ikke noen behandle meg dårlig. . Hvorfor klager du alltid over at du alle damer ignorerer deg og aldri viser deg interesse da? Jenter tiltrekkes jo av bestemte menn. Endret 7. mai 2015 av WubWub 1
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Ding, ding, ding. Kvinner assosierer alt som kan føles negativt som sinne. De klarer ikke skjønne at vedkomne ikke nødvendigvis er sinna, men bestemt som du sier. Jeg har også blitt fortalt at jeg er sur også, når jeg har vært bestemt og sagt nei til noe. Kanskje hvis man smiler og sier det på en mindre konkret og pusete måte, så blir man ikke oppfattet som sinna.Anonymous poster hash: 35b7e...ef7 Hva i alle dager er det du snakker om? For det første burde du, som mann holde deg for god for å fortelle oss (kvinner) hva vi tenker og ikke tenker. Jeg synes det er tiltalende med en mann med sterke meninger som vet hva han vil, men en sinna bitterp**k som aggresivt leter etter noen han kan avfeie for å føle det bedre med seg selv, nei det er det ingen som ønsker seg. For ordens skyld; jeg snakker ikke nødvendigvis om deg her sjonkelrolf, du er beklageligvis ikke den eneste som "sinnadater".
Wildstar Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Ville spurt om flere bilder, om han er helt forskjellig fra bildene på datingsidene så ville jeg kuttet han ut.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Hva i alle dager er det du snakker om? For det første burde du, som mann holde deg for god for å fortelle oss (kvinner) hva vi tenker og ikke tenker. Jeg synes det er tiltalende med en mann med sterke meninger som vet hva han vil, men en sinna bitterp**k som aggresivt leter etter noen han kan avfeie for å føle det bedre med seg selv, nei det er det ingen som ønsker seg. For ordens skyld; jeg snakker ikke nødvendigvis om deg her sjonkelrolf, du er beklageligvis ikke den eneste som "sinnadater". Jeg snakker om det å bli oppfattet som sinna, når man egentlig er bestemt. Og hvordan kvinner kan feiltolke det å være bestemt i en situasjon. Nå må det sies at jeg ikke holder på slik som bitterpikken du beskrev. Jeg holdt på slik før og innså det du skriver. Men jeg er like bestemt som før, jeg langer bare ikke ut mot kvinner uten grunn. Jeg var bare uenig i hva du skrev om sinnadatere. Og forøvrig må det sies at ting gir mer mening når en tenker at kvinner bruker følelser som tankekraft. Men det ser vel ikke du, siden du også er kvinne. Hvordan føler du for å respondere på dette kanskje? Anonymous poster hash: 35b7e...ef7
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Jeg snakker om det å bli oppfattet som sinna, når man egentlig er bestemt. Og hvordan kvinner kan feiltolke det å være bestemt i en situasjon. Nå må det sies at jeg ikke holder på slik som bitterpikken du beskrev. Jeg holdt på slik før og innså det du skriver. Men jeg er like bestemt som før, jeg langer bare ikke ut mot kvinner uten grunn. Jeg var bare uenig i hva du skrev om sinnadatere. Og forøvrig må det sies at ting gir mer mening når en tenker at kvinner bruker følelser som tankekraft. Men det ser vel ikke du, siden du også er kvinne. Hvordan føler du for å respondere på dette kanskje? kerAnonymous poster hash: 35b7e...ef7 Dette gjelder mennesker generelt, ikke bare kvinner. Hvis ikke følelser skal kunne styre tankene våre, og motsatt, hva skal styre tankene våre da? Følelser er jo nettopp det, fysiologiske utløp for tankene våre. Jeg er veldig bestemt selv jeg, men jeg er ikke sint. De to er vidt forskjellige. Det er det samme med menn forresten, dere tolker og misoppfatter i hytt og pine dere også. 1
Sandie Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Da spør du ham hva i h*** det er som foregår. Har han brukt gamle bilder på profilen sin, eller noe? Jeg er enig i at ts bør spørre om det er et gammelt bilde han har på profilen,men ville valgt en litt mildere ordlyd.Hadde jeg vært ts hadde jeg også bedt pent om å få se noen flere bilder av ham.Hvis jeg fortsatt sitter igjen med et dårlig inntrykk hadde jeg avlyst daten. 1
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er enig i at ts bør spørre om det er et gammelt bilde han har på profilen,men ville valgt en litt mildere ordlyd.Hadde jeg vært ts hadde jeg også bedt pent om å få se noen flere bilder av ham.Hvis jeg fortsatt sitter igjen med et dårlig inntrykk hadde jeg avlyst daten. Joda, det er greit nok. Akkurat den formuleringen trenger man ikke ta, det er jeg forsåvidt enig i
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er veldig bestemt selv jeg, men jeg er ikke sint. De to er vidt forskjellige. Det er det samme med menn forresten, dere tolker og misoppfatter i hytt og pine dere også. En ting er å tolke og analysere det man sier. Hva da med det man faktisk gjør? En handling er ganske entydig, vil jeg si, spesielt når man ser det i sammenheng med hva personen sier.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Dette gjelder mennesker generelt, ikke bare kvinner. Hvis ikke følelser skal kunne styre tankene våre, og motsatt, hva skal styre tankene våre da? Følelser er jo nettopp det, fysiologiske utløp for tankene våre. Jeg er veldig bestemt selv jeg, men jeg er ikke sint. De to er vidt forskjellige. Det er det samme med menn forresten, dere tolker og misoppfatter i hytt og pine dere også. Men menn har en tendens til å legge en dose logikk og rasjonalitet i det. Mens kvinner går etter det fysiologiske du som du sier, nemlig følelser som bunner i hormoner og kjemiske stoffer i hjernen. Nå finnes det jo menn som også lar seg styre av følelser og hormoner, men mindre enn kvinner. I og med at kvinner lar seg styre mer av følelser av enn menn, så har de også en tendens til å oppfatte en person som sinna, når han er bestemt som du sier. Det er ikke så mye å mistolke og misoppfatte når ordene alltid betyr det samme. Men om man legger en annen mening bak det man eeeegentlig prøver å si, nei da er det ikke rart vedkomne misforstår. Anonymous poster hash: 35b7e...ef7
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Men menn har en tendens til å legge en dose logikk og rasjonalitet i det. Mens kvinner går etter det fysiologiske du som du sier, nemlig følelser som bunner i hormoner og kjemiske stoffer i hjernen. Nå finnes det jo menn som også lar seg styre av følelser og hormoner, men mindre enn kvinner. I og med at kvinner lar seg styre mer av følelser av enn menn, så har de også en tendens til å oppfatte en person som sinna, når han er bestemt som du sier. Det er ikke så mye å mistolke og misoppfatte når ordene alltid betyr det samme. Men om man legger en annen mening bak det man eeeegentlig prøver å si, nei da er det ikke rart vedkomne misforstår. Anonymous poster hash: 35b7e...ef7 Enig i alt du skriver her faktisk, men denne "Han sa ditt-og-datt, men hva mente han egentlig"- karusellen er det mange menn som kjører også. Men for all del, du har helt sikkert rett i at det til en viss grad finnes kjønnsbetingede forskjeller her. Mange menn er dessuten utydelige de og, nettopp slik kvinner har rykte på seg for å være. Poenget mitt er at jeg tror personlighetsmessige forskjeller spliller en vel så stor rolle som kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå