AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Det er ikke mer enn en uke siden vi flyttet fra hverandre og nå ser jeg at han har sendt Facebookmeldinger til ikke mindre enn tre damer om at de må gi beskjed når de er klar for en fest nå når han nyter singellivet. Herregud så pinlig og desperat! Vet at jeg nok burde begynne han skifte passord så jeg ikke har tilgang, men det var det da... Så gjør det jo litt vondt at han nå helt tydelig er på jakt etter neste ligg Vi har barn sammen og har holdt sammen i flere år så jeg trodde (i mitt tydeligvis naive sinn) at det skulle ta litt tid før dette ble et issue. Møkkamann :(Anonymous poster hash: b487b...7f8
Tabris Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Send ham en melding om at han bør bytte passord siden du kjenner til det. Både for hans og din egen del. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Ja jeg vet at det er det jeg bør gjøre. Trodde jeg var SÅ ferdig med det forholdet, men det var ikke så moro å se de meldingene likevel.Anonymous poster hash: b487b...7f8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Så utrolig pinlig for deg hvis han finner ut at du har logget deg inn på hans FB... Du fikk vite nok iallefall, tror ikke du burde logge deg på FB hans mer. Hvis du prøver å se det positive i at du fant ut dette; kanskje det gir deg mer lyst på å faktisk komme over han? Og det å gå rett ut og finne seg en rebound er vanlig, folk bruker forskjellige måter på å komme seg videre på. Anonymous poster hash: dac04...c44
Cessa74 Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Det står faktisk på facebook hvor man logget inn, og stedet blir oppgitt fra ip adressen..Anonymous poster hash: 26bef...584 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Facebook fører logg over hvor du er logget inn og hvem som har vært inne, og er lett tilgjengelig for eieren. Så om du ikke har tenkt å minne han på å skifte passord så burde du hvertfall ikke logge inn selv Anonymous poster hash: 04fd6...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. Det er typisk kvinner også. Kanskje vanskelig for de kvinnene som har barn siden man ikke har den samme friheten lenger, men ellers så et det mange kvinner som drar ut og finner rebounds like etter et brudd. Anonymous poster hash: dac04...c44 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Føler med deg, opplevde nesten nøyaktig det samme! (Han hadde logget inn på Facebook med min pc uten å logge ut. Jeg trodde det var min face og åpnet innboksen siden der var brev) Jeg sendte han en sms om å skifte passord, og ønsket han lykke til med alle tre. I tillegg informere jeg han om at han får stille opp for barna, og at jeg i likhet med han kom til å bruke fritiden på å være sosial og bli kjent med nye folk. Han fikk faktisk panikk,...Anonymous poster hash: 59786...598
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. Snakker om tull, kvinner er også sånn. Eksen min nedla to menn samme helga som hun dumpa meg. Anonymous poster hash: 02e0a...429 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. Veldig kloke ord her. Anonymous poster hash: d56ef...583 2
Cambria Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. Vel.. Nå er dette faktisk veldig typisk jenter/damer også, ikke bare menn. Jeg tror det for de fleste som gjør dette handler om at de ønsker seg rebound slik at de kommer seg videre. Selvfølgelig er det vondt for den andre parten, men sånn er desverre livet. Vi kommer oss over brudd på forskjellige måter. Endret 8. mai 2015 av Cambria 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Typisk menn - er kjapt ute etter et brudd. Trøst deg med at de ofte angrer senere i tid - når de har prøvd singel livet en stund merker de hva de hadde og angrer. Vi damer er flinkere til å bearbeide bruddet først og dermed vet vi mer hva vi ønsker og ikke ønsker ved neste forhold. At han allerede jakter betyr ikke at du er glemt - men typisk menn å søke bekreftelse på den måten. Bare vær glad du kom unna - han er tydeligvis ikke verdt å tenke på. Og nettopp for å komme deg videre bør du iallefall holde deg langt unna hans fb-side. Dette gjelder da ikke bare menn. Og det er ikke dermed sagt at man ønsker et forhold med den man treffer rett etter et brudd. Anonymous poster hash: df676...3d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå