Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er på rugedag 13.

Har testet hver dag siden rugedag 9 og testene har alle vært negative.

Igår kveld fikk jeg murringer og begynte å spotte mørkebrunt samt litt rosa blod. Tok to graviditets tester idag morges, og begge var positive. Men blødningen har økt mye. Har murringer i magen og korsryggen. Har jeg hatt kjemisk graviditet? Er veldig beskymret. Dette er første forsøk.

På forhånd takk for svar.

Anonymous poster hash: 00ce5...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten kjemisk, som er vanlig, eller at mensen kommer eller at du har en blødning som også er vanligere med ivf. Du må nesten vente og se og så få tatt hcg.

Skrevet

Det kan være kjemisk, ja. Kjemisk er bedre enn ingenting, fordi det viser at embryoet har klart seg lenger enn et som går til grunne før det kan feste seg, men følelsesmessig er det jo tungt å få den nedturen etter først å ha positiv test.

Det sagt, jeg hadde en blødning på rugedag 10, hadde positiv test dag 9. Teststreken har blitt sterkere etterpå og jeg er 5+1 nå uten å ha blødd mer. Noen har en del småblødning i starten, men hvis det tar seg opp til mengde som ved mens er det nok mest sannsynlig at det ikke går denne gangen, dessverre. Krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...