AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Skal pusse opp et lite rom til min toåring, rommet er vel hvis jeg gjetter ca 6-8 kvm. Det har pr idag en mørk farge og brystpanel... Og spotlight i taket. Det er kun noen små vinduer øverst på veggen, så trenger å gjøre det lyst og så åpent som mulig. Lampa vil bli skiftet ut siden hun har en annen lampe på et annet rom, men tips til hva jeg kan gjøre med rommet?Anonymous poster hash: 69df7...74d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Maling gjør underverker. Jeg tenker ikke på det åpenbare, men linker til interiør osv Anonymous poster hash: 69df7...74d
Grønt blad Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Jeg tenker ikke på det åpenbare, men linker til interiør osv Anonymous poster hash: 69df7...74d Hvis det er det du ønsker, må du også skrive det i åpningsinnlegget. Gå i fargehandel. Det har de fargekart der man også kan få interiørtips. Rom 123 har en artikkel om jenterom, og skriver bl.a. At man kan male regnbuen på veggen. http://www.klikk.no/bolig/rom123/article686986.ece Bruk Google. Bruk søkeord som "lite jenterom", "innrede barnerom" og lignende, eller bruk engelske søkeord. Da får du forhåpentligvis mye inspirasjon :-)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Hvis det er det du ønsker, må du også skrive det i åpningsinnlegget. Gå i fargehandel. Det har de fargekart der man også kan få interiørtips. Rom 123 har en artikkel om jenterom, og skriver bl.a. At man kan male regnbuen på veggen. http://www.klikk.no/bolig/rom123/article686986.ece Bruk Google. Bruk søkeord som "lite jenterom", "innrede barnerom" og lignende, eller bruk engelske søkeord. Da får du forhåpentligvis mye inspirasjon :-) Jeg skrev det. Anonymous poster hash: 69df7...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå