AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hvis du var overvektig, med hengemage. Altså, HENGEMAGE, ikke bare lubben mage. Og ødelagte magemuskler under brystet. Hva slags overdeler hadde du kledd deg i? Anonymous poster hash: e5fae...f13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 en genser...?Anonymous poster hash: 83b16...edd 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 en genser...?Anonymous poster hash: 83b16...edd Hva slagsAnonymous poster hash: e5fae...f13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Du kan prøve en litt løs genser, også tar du et belte rundt midjen, for å fremheve former. Jeg ville også prøvd en sånn body som skal stramme opp litt, for da kan du fint ha på deg det meste av det du vil, uten å tenke for mye på de delene du ikke er fullt så sikre på. Jeg synes det er veldig fint, når litt større folk har på seg noe som viser frem de flotte formene sine. Kan jo prøve å ha en løs t-skjorte eller topp, med en blazer eller annen formfull jakke over (som du ikke trenger å lukke). Husk at belter gjør susen for formene. Er ikke noe mote-ekspert, skriver bare det jeg synes er fint på formfulle / større mennesker. Prøv å finn en del av kroppen din som du liker, og fokuser på den. Fremhev det du liker. Nå vet jeg forresten ikke om du er kvinne eller mann, og har nå tenkt at du er kvinne. Husk uansett på at du er fin! Selv om du har litt for mye på kroppen, så er du fin. Anonymous poster hash: dfd8b...389
Gjest bruker83924 Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Anbefaler deg å gå i en god undertøysbutikk som selger kvalitets shap-up undertøy. Da kan du bruke det meste fordi shape-upen holder alt på plass, samtidig som den skjuler valker. Du kan også finne masse ideer til mote for litt større kvinner ved å søke på : plus size fashion for women. Da kan du også finne bilder som viser hvordan du kan kle din kroppsfasong
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Hva slagsAnonymous poster hash: e5fae...f13 En vanlig genser som dekker magen? Jeg ser ikke helt problemet ditt? Anonymous poster hash: 83b16...edd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Her kan du finne en liste over bloggere som er overvektige, og som blogger om antrekk og mote. Anonymous poster hash: f2824...727
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Du kan prøve en litt løs genser, også tar du et belte rundt midjen, for å fremheve former.Jeg ville også prøvd en sånn body som skal stramme opp litt, for da kan du fint ha på deg det meste av det du vil, uten å tenke for mye på de delene du ikke er fullt så sikre på.Jeg synes det er veldig fint, når litt større folk har på seg noe som viser frem de flotte formene sine. Kan jo prøve å ha en løs t-skjorte eller topp, med en blazer eller annen formfull jakke over (som du ikke trenger å lukke). Husk at belter gjør susen for formene.Er ikke noe mote-ekspert, skriver bare det jeg synes er fint på formfulle / større mennesker. Prøv å finn en del av kroppen din som du liker, og fokuser på den. Fremhev det du liker. Nå vet jeg forresten ikke om du er kvinne eller mann, og har nå tenkt at du er kvinne. Husk uansett på at du er fin! Selv om du har litt for mye på kroppen, så er du fin. Anonymous poster hash: dfd8b...389 Takk fikk ødelagt mage etter svangerskap, dårlige gener eller noe.. Men er livredd for trange topper, men føler meg ofte om et telt. Har 3 problemområder: Magehenget, valker på ryggen og overarmer. Ellers, er jeg fornøyd med resten av kroppen. Lange ben og når jeg er slank har jeg egentlig litt timeglassform. Men det forsvinner jo nå, da. Men kan ikke slanke meg nå pga ny grav.Anonymous poster hash: e5fae...f13
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Anbefaler deg å gå i en god undertøysbutikk som selger kvalitets shap-up undertøy. Da kan du bruke det meste fordi shape-upen holder alt på plass, samtidig som den skjuler valker. Du kan også finne masse ideer til mote for litt større kvinner ved å søke på : plus size fashion for women. Da kan du også finne bilder som viser hvordan du kan kle din kroppsfasong Ja, har gjort det i selskaper osv, men får ofte litt vondt etterhvert? Alt blir vel litt komprimert. Men det fjerner dessverre ikke henget da. Kjoler hjelper noen ganger, men jeg er ikke sånn pyntete så jeg går i kjoler hver dag Anonymous poster hash: e5fae...f13
Gjest bruker83924 Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Ja, har gjort det i selskaper osv, men får ofte litt vondt etterhvert? Alt blir vel litt komprimert. Men det fjerner dessverre ikke henget da. Kjoler hjelper noen ganger, men jeg er ikke sånn pyntete så jeg går i kjoler hver dag Anonymous poster hash: e5fae...f13 Tror man kan kjenne det i korsryggen etter hvert. Men hvis du bruker hold-in strømpebukse som ikke går for langt opp, bare sånn at nederste av magen holdes inn, tror jeg det er bedre
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Du kan prøve en litt løs genser, også tar du et belte rundt midjen, for å fremheve former. Jeg ville også prøvd en sånn body som skal stramme opp litt, for da kan du fint ha på deg det meste av det du vil, uten å tenke for mye på de delene du ikke er fullt så sikre på. Jeg synes det er veldig fint, når litt større folk har på seg noe som viser frem de flotte formene sine. Kan jo prøve å ha en løs t-skjorte eller topp, med en blazer eller annen formfull jakke over (som du ikke trenger å lukke). Husk at belter gjør susen for formene. Er ikke noe mote-ekspert, skriver bare det jeg synes er fint på formfulle / større mennesker. Prøv å finn en del av kroppen din som du liker, og fokuser på den. Fremhev det du liker. Nå vet jeg forresten ikke om du er kvinne eller mann, og har nå tenkt at du er kvinne. Husk uansett på at du er fin! Selv om du har litt for mye på kroppen, så er du fin. Anonymous poster hash: dfd8b...389 Dette er SÅ stygt. IKKE gjør dette. Anonymous poster hash: ea1b9...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes større damer er finest i tunika som sitter løst fra livet og ned hadde også gått for ettersittende bukser. Synes ikke større damer skal skjule seg i store klær, da blir de bare større.Anonymous poster hash: cf514...e8f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes større damer er finest i tunika som sitter løst fra livet og ned hadde også gått for ettersittende bukser. Synes ikke større damer skal skjule seg i store klær, da blir de bare større.Anonymous poster hash: cf514...e8f [/quote Skreiv "større" damer før jeg så at du var slankere i resten av kroppen. Men hvis det er tilfellet, så vil du se helt klart som best ut i slike tunikaer pynt gjerne opp med smykker også Anonymous poster hash: cf514...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå