Gå til innhold

Hvor møte noen i slutten av 20årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre møttes man alltid på fest, skole eller via venner. Nå kjenner jeg som regel alle på forsjene fra før, på jobb er det ingen, og de fleste vennene er opptatt med kjærester og familieliv. Jeg har ikke noen videre interesser heller så usikker på hvor jeg skal møte noen.. Hvor er de beste arenaene for å møte en potensiell kjæreste?

Anonymous poster hash: 929c3...ff0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PÅ byen?

Anonymous poster hash: 02672...c5e
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt museum er bra for folk som deg. Siden toget har gått og sånn.

Ellers kan du jo dra på den lokale puben der gamlingene henger.

Eller kanskje en bokklubb hadde vært noe?

Anonymous poster hash: c44f6...082
AnonymBruker
Skrevet

På nett, bokklubb, dansekurs, weekend workshopper av forskjellige slag, politiske lag, foredrag, kurs av forskjellige slag :) eller på byen ja . Pub er bedre syntes jeg personlig, da er det trivelig å snakke med fremmede å bli kjent og møtes på samme pub igjen, mens byen misliker jeg å bli sjekket opp på eller snakke med fremmede både fordi det er for høy musikk og fordi det er så mange respektløse fittejegere der.

Anonymous poster hash: 74988...fe1
AnonymBruker
Skrevet

Hva en forsje?

Anonymous poster hash: e1092...017
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På nett, bokklubb, dansekurs, weekend workshopper av forskjellige slag, politiske lag, foredrag, kurs av forskjellige slag :) eller på byen ja . Pub er bedre syntes jeg personlig, da er det trivelig å snakke med fremmede å bli kjent og møtes på samme pub igjen, mens byen misliker jeg å bli sjekket opp på eller snakke med fremmede både fordi det er for høy musikk og fordi det er så mange respektløse fittejegere der.

Anonymous poster hash: 74988...fe1

Går du ofte på pub da? Er vel begrenset hvor mange man møter i løpet av et år. Har ikke så mange venner som går på pub lenger..

Takk for saklig svar forresten. :)

Anonymous poster hash: 929c3...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du TS? Vil nesten si det er lettere i de mindre byene enn Oslo, fordi her skal det litt til å gå på de samme menneskene.

Det første du må gjøre er i alle fall å oppsøke nye arenaer. Foreninger er absolutt en god idé, for da møter du de samme menneskene flere ganger. Har også hørt mye bra om dansekurs.

Er du mann eller kvinne forresten?

Anonymous poster hash: 265ae...6fb
AnonymBruker
Skrevet

Å sende kvinner på dansekurs er litt teit, det er jo stort sett bare kvinner der fra før.

AnonymBruker
Skrevet

Å sende kvinner på dansekurs er litt teit, det er jo stort sett bare kvinner der fra før.

Var derfor jeg spurte om kjønnet til TS, vedkommende har ikke skrevet det såvidt jeg kan se? Men har en kompis som danser salsa, han sier det er overraskende mange menn der.

Anonymous poster hash: 265ae...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...