*Lillian* Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 For mange herrens år siden så jeg en film som het "Retten til min datter". På den tiden var det del 1 og del 2, så jeg måtte leie to filmer for å se hele filmen. Det var basert på en sann historie, og er ikke i likhet med "Ikke uten min datter" som mange tror jeg forveksler den med. Nå har jeg lett og lett i årevis for å finne igjen denne filmen, men jeg finner den ingen steder. Ikke engang der jeg leide den for mange år siden... Er det noen som skjønner hvilken film jeg snakker om og hvor jeg kan finne den? Handlingen er kort fortalt om to kvinner som føder hver sin jente på samme sykehus samtidig, men jentene blir ved en feil forbyttet så de kommer til feil familie. Dette finner de ikke ut før flere år senere. Den ene av disse jentene dør pga en hjertefeil. Noen som kan hjelpe meg? Jeg vil så gjerne ha den filmen, i det minste se den igjen!! Jeg husker desverre ikke originaltittelen... På forhånd millioner av takk!
Donnie Darko Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 høres ut som en film som garantert kommer til å bli sendt på tvnorge i nærmeste fremtid.
Gjest agurk Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Jeg har faktisk sett den.. Men å finne ut hvor du får tak i den, har du prøvd bibloteket?
Gjest agurk Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 http://www.videonett.no/frameset.asp?ShowT...p?PersonNr=1404 Der fant jeg noe. Switched at Birth 1 og 2. Fra 1991.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå