Gjest Eiss Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Redningsvesten til hunden min har fått jordslag.... Regner med jeg ikke kan hive den i vaskemaskinen? Zalo, svamp og hageslange?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Redningsvesten til hunden min har fått jordslag.... Regner med jeg ikke kan hive den i vaskemaskinen? Zalo, svamp og hageslange? For tusende gang, på KG, jordslag kan ikke vaskes bort, enten det er bikkjas redningsvets, klær eller barnevogner. Jordslag er mugg og skaper plafer for både mennesker og dyr. Kjøp ny og kast den gamle. Og stell den nye slik at den ikke får jordslag. Anonymous poster hash: dc231...758
Gjest Eiss Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 (endret) For tusende gang, på KG, jordslag kan ikke vaskes bort, enten det er bikkjas redningsvets, klær eller barnevogner. Jordslag er mugg og skaper plafer for både mennesker og dyr. Kjøp ny og kast den gamle. Og stell den nye slik at den ikke får jordslag. Anonymous poster hash: dc231...758 For tusende gang? Kan ikke du sende meg en personlig melding med alle dine personlige regler om hva det er lov til å spørre om her inne, så ikke du får hjerteinfarkt neste gang noen spør om noe du har svart på tusen ganger tidligere? Og nei, jeg kaster ikke redningsvesten fordi det er jordslag på den. Går det ikke bort, får bikkja ha på seg jordslag, da det er ikke engang min skyld, noen lånte den og hang den opp utendørs. Nei, de kommeriå ikke til å kjøpe ny. Endret 8. mai 2015 av Eiss
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Fjerning av jordslag kan gjøres på følgende måte. Lag en løsning av eddik og vann i forholdet 0,2 til 1. Det vil si to desiliter eddik til en liter vann. La tekstilene du skal fjerne jordslag av ligge i bløt i denne løsningen ett døgn før du vasker de på vanlig måte. Anonymous poster hash: e206d...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå