AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg kan sette inn forskjellige smileys og emojis eller hva det nå heter fra tastaturet mitt (bruker swiftkeytastatur på en samsung), og der er det jo litt å velge mellom, men ser på MyStory at mange andre har mange sånne kule ting de kan legge på. Skrive oslo med morsomme bokster og sånt, it tillegg til den linjen med tekst. Har også sett at noen har forstørret den linjen med teks slik at man kan skrive mer, se bilde under (fant tilfeldig på internett): Hvordan får man til dette da? Har søkt på snapchat filter og snapchat smileys/emojis på appbutikken, men finner ikke noe? Har den nyeste versjon av snapchat. Anonymous poster hash: e9984...525
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Eneste måten å få flere linjer til tekst er å lage mange "linjer" i notater for så å kopiere de inn i skrivefeltet på snap.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Eneste måten å få flere linjer til tekst er å lage mange "linjer" i notater for så å kopiere de inn i skrivefeltet på snap. I notater? Anonymous poster hash: e9984...525
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 I notater? Anonymous poster hash: e9984...525 Ja, i notater (på iPhone iallefall).
Adelia Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Sånn Oslo-greier kommer når du er på et sted hvor snapshot har en happening. Altså alle de greiene som er under storyen. Dårlig å forklare, men håper du skjønner.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Sånn Oslo-greier kommer når du er på et sted hvor snapshot har en happening. Altså alle de greiene som er under storyen. Dårlig å forklare, men håper du skjønner. Nei jeg har en kamerat som sender meg snaps der han kan skrive ting med kule bokstaver. Altså fonter i farger og sånt. Og i tillegg har han den linja som han kan skrive på. Han kan plassere ordene hvor han vil på skjermen. Anonymous poster hash: e9984...525
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Nei jeg har en kamerat som sender meg snaps der han kan skrive ting med kule bokstaver. Altså fonter i farger og sånt. Og i tillegg har han den linja som han kan skrive på. Han kan plassere ordene hvor han vil på skjermen. Anonymous poster hash: e9984...525 Det kan du og. Bare skriv ordene du vil skrive som vanlig tekst, deretter trykk på "T" øverst i høyre hjørne, også "tar du tak" i ordet ved hjelp av to fingre, så kan du flytte ordet hvor du vil. Prøv så skjønner du hva jeg mener.. Endret 7. mai 2015 av iGirl
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Sånn Oslo-greier kommer når du er på et sted hvor snapshot har en happening. Altså alle de greiene som er under storyen. Dårlig å forklare, men håper du skjønner. Nei du har sikkert rett. Han har sikkert ikke skrevet noe annet enn Oslo når jeg tenker meg om Anonymous poster hash: e9984...525
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Det kan du og. Bare skriv ordene du vil skrive som vanlig tekst, deretter trykk på "T" øverst i høyre hjørne, også "tar du tak" i ordet ved hjelp av to fingre, så kan du flytte ordet hvor du vil. Prøv så skjønner du hva jeg mener.. Jeg vet det, men det var alle de andre tingene. Jeg kan for eksempel ikke sette en emoji en plass og tekst en annen plass. De henger fast. Og jeg får heller ikke forstørret den linja som bildet i HI Anonymous poster hash: e9984...525
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Jeg vet det, men det var alle de andre tingene. Jeg kan for eksempel ikke sette en emoji en plass og tekst en annen plass. De henger fast. Og jeg får heller ikke forstørret den linja som bildet i HI Anonymous poster hash: e9984...525 Eneste måte dette går på (så vidt meg bekjent) er å kopiere inn linjer fra notater.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Eneste måte dette går på (så vidt meg bekjent) er å kopiere inn linjer fra notater. Hm, kjedelig. Men takk for svar Anonymous poster hash: e9984...525
Adelia Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Denne har jo florert i media i det siste.http://www.klikk.no/teknologi/nyemedier/article1547420.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå