AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kan dere holde på slikt som dette? Disse forumlekene, og sitte og telle osv.. Er dere ulykkelige? Hvorfor får dere glede av det? Dere er skjønne mennesker, jeg mener det virkelig. Men det finnes hjelp hvis man trenger det. Anonymous poster hash: 1c59e...57f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Del Skrevet 7. mai 2015 Hehe, det er vel ikke noe verre enn å legge kabal eller spille candy crush? Anonymous poster hash: d41f8...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 Hehe, det er vel ikke noe verre enn å legge kabal eller spille candy crush? Anonymous poster hash: d41f8...cb6 eller diskutere fotballfruer. tanketomt vrøvl alt sammen. men om man ligger på et lavt nivå er det kanskje stas. paradise, candy crush, fotballfruer, sosiale leker tihihihhihi fniz azz lizzmmm <333333 :* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Del Skrevet 7. mai 2015 eller diskutere fotballfruer. tanketomt vrøvl alt sammen. men om man ligger på et lavt nivå er det kanskje stas. paradise, candy crush, fotballfruer, sosiale leker tihihihhihi fniz azz lizzmmm <333333 :* Kanskje det er derfor vi liker å telle på et forum? Vi trenger noe tanketomt etter en lang dag på en jobb som krever mye tenking? Anonymous poster hash: d41f8...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 eller diskutere fotballfruer. tanketomt vrøvl alt sammen. men om man ligger på et lavt nivå er det kanskje stas. paradise, candy crush, fotballfruer, sosiale leker tihihihhihi fniz azz lizzmmm <333333 :* Du må ikke si at de ligger på et lavt nivå, det gjør de absolutt ikke! Alle mennesker har verdi! Og jeg regner med jeg kan finne noe som du har skrevet som du kanskje ikke er så stolt over, eller vil sette deg i et godt lys. Anonymous poster hash: 1c59e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kan dere holde på slikt som dette? Disse forumlekene, og sitte og telle osv.. Er dere ulykkelige? Hvorfor får dere glede av det? Dere er skjønne mennesker, jeg mener det virkelig. Men det finnes hjelp hvis man trenger det. Anonymous poster hash: 1c59e...57f Hlelp, hjelp, jeg er tvunget til å lese dette underforumet mot min vilje! Anonymous poster hash: 7f41c...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. mai 2015 #7 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Kanskje det er derfor vi liker å telle på et forum? Vi trenger noe tanketomt etter en lang dag på en jobb som krever mye tenking? Anonymous poster hash: d41f8...cb6 ja folk som ser på paradise , diskuterer fotballfruer og bruker all sin fritid på sosialt ordlek fjas har sikkert jobber hvor de må bruke hodet mye. Det er jo som kjent akademikere, forskere, advokater, leger, professorer , ingeniører og astrofysikere som digger sånn som ungdoman lika "paradise4ever" - Said no smart person in the world. DEN FORKLARINGEN HOLDER IKKE VANN, DEN MÅ DU LENGRE UT PÅ LANDET MED, TROR DU JEG BLE FØDT IGÅR ELLER? HÆ HÆ HÆ HÆ? Endret 7. mai 2015 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Del Skrevet 7. mai 2015 ja folk som ser på paradise , diskuterer fotballfruer og bruker all sin fritid på sosialt ordlek fjas har sikkert jobber hvor de må bruke hodet mye. Det er jo som kjent akademikere, forskere, advokater, leger, professorer , ingeniører og astrofysikere som digger sånn som ungdoman lika "paradise4ever" - Said no smart person in the world. DEN FORKLARINGEN HOLDER IKKE VANN, DEN MÅ DU LENGRE UT PÅ LANDET MED, TROR DU JEG BLE FØDT IGÅR ELLER? HÆ HÆ HÆ HÆ? Dæven... TS snakker om forumleker, ikke paradise hotel... Anonymous poster hash: d41f8...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Del Skrevet 7. mai 2015 WubWub, jeg liker ikke at du snakker stygt om andre her bare fordi de er annerledes. Jeg vet at du har skrevet endel om en kroppsdel du har. Det setter ikke deg i noe godt lys. Men du er et flott menneske uansett. Anonymous poster hash: 1c59e...57f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 7. mai 2015 #10 Del Skrevet 7. mai 2015 TROR DU JEG BLE FØDT IGÅR ELLER? HÆ HÆ HÆ HÆ? Nei. Ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå