Hege899 Skrevet 7. mai 2015 #1 Del Skrevet 7. mai 2015 Er det bare jeg som ikke synes hun er morsom? Alle karakterene er jo helt like og snakker likt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkolokko Skrevet 7. mai 2015 #2 Del Skrevet 7. mai 2015 Digger henne… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minge Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg kan ikke si meg enig. Jeg synes hun er fantastisk! Synes ikke at alle karakterene hennes er like eller snakker likt. Jeg synes hun er flink som klarer å spille så mange forskjellige karakterer, det er ikke alle som kan si at de klarer det, men Robert Stoltenberg og Espen Eckbo er også gode 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. mai 2015 #4 Del Skrevet 7. mai 2015 Lene er helt herlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 Elsker Lene Kongsvik!! Så moro fikk dessverre ikke sett henne på latter :-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 8. mai 2015 #6 Del Skrevet 8. mai 2015 En av de bedre komikerne som har ploppet opp i de siste årene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 8. mai 2015 #7 Del Skrevet 8. mai 2015 Er det bare jeg som ikke synes hun er morsom? Alle karakterene er jo helt like og snakker likt Nei du er ikke alene, kan ikke fordra henne. Bytter tv kanal når hun kommer på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 8. mai 2015 #8 Del Skrevet 8. mai 2015 Det var morsomt i begynnelsen, men nå er jeg lei og synes ikke det er så morsomt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 10. mai 2015 #9 Del Skrevet 10. mai 2015 Helt uenig. Synes hun er en av Norges morsomste. Hun er flink til å få fram det verste i karakterene, samtidig som man får sympati med dem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 10. mai 2015 #10 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg synes hun er flink, men det er absolutt ikke min type humor, og derfor synes jeg heller ikke hun er morsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. mai 2015 #11 Del Skrevet 10. mai 2015 Hun er bare slitsom. Ikke morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pampusse Skrevet 10. mai 2015 #12 Del Skrevet 10. mai 2015 Hun er herlig! Enig med sukkerspinnn, en av Norges beste . Sliter mer med gjengen fra Nydalen, der synes jeg ingen er morsomme, mer som en lokal russerevy. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. mai 2015 #13 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg synes også at hun er slitsom og ikke morsom i det hele tatt.... Har aldri ledd av noe av det hun har laget/karakterer.... Og jeg anser meg for å ha ganske god humor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. mai 2015 #14 Del Skrevet 11. mai 2015 Syns hun er kjempeflink, og jeg ler høyt når hun parodierer folk jeg er sikker på at jeg kjenner/har møtt. (generelt sett). Som feks denne single Rose, sutrepaven i Syden og den effektive karrieredama, blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 11. mai 2015 #15 Del Skrevet 11. mai 2015 Herlig dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 11. mai 2015 #16 Del Skrevet 11. mai 2015 Synes ikke hun er Norges morsomste, men synes heller ikke at hun er elendig. Når det kommer til karakterer/parodier synes jeg faktisk Kristian Valen er helt bånn. Alt er likt, og den forbaska synginga han ikke klarer å la være er MYE verre enn Lene Kongsviks dårligste prestasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 11. mai 2015 #17 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg syns noen av rollene hennes er mere morsom en andre, men at hun er flink er det ingen tvil om. Lo godt av monobryna på en av figurene jeg så i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 13. mai 2015 #18 Del Skrevet 13. mai 2015 synes ikke damen er det spor morsom.Smaken er som baken,delt.. Heldigvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 14. mai 2015 #19 Del Skrevet 14. mai 2015 Hun er veldig god! Hun nailer karakterer og typer skikkelig! Ler sånn av alle, og får helt vondt i sjela av han trafikkskole-læreren :D og Rose! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 28. mai 2015 #20 Del Skrevet 28. mai 2015 Alle karakterene er jo helt like og snakker likt Eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg