AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Vi har flyttet sammen for 2 år siden og har en gutt på 6 mnd. Begge har barn fra før. Svigerforeldre bor i huset ved siden av. I begynnelsen gikk det noenlunde greit men nå kommer hun bare når bonusbarna er hos oss. Hun liker å blande seg opp i ifølge henne gjør vi ingenting rett. Hvis jeg treffer henne ute så prøver hun å unngå meg... Vi har aldri kranglet eller noe. Jeg har bare vært hyggelig, inviterte de på middager osv. Ok, jeg kan skjønne at hun føler at dette er litt vanskelig pga han bodde her med en annen i mange år , men livet går videre... Hun er ikke veldig interessert i vårt felles barn heller og jeg synes det er veldig rart med tanken at de bor ved siden av oss. Hun sier ikke hva er grunnen til det og mannen har prøvde å snakke med de. Hva hadde dere gjort ? Anonymous poster hash: 03135...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Hun liker deg ikke og likte eksen mer. Hun har også fått mulighet til å danne seg et godt forhold til bonusbarna og gleder seg mer til å se de helt klart. Anonymous poster hash: 4dc1b...114
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 det kan jeg forstå...at hun likte henne bedre. Men jeg er her, sammen med sønnen hennes og tar meg av barnebarna hennes. Når han var alene så var hun her oftere, hjalp litt med å rydde,klesvask osv. Hun er veldig negativ til vår situasjon og oss og man vet aldri hva kan man få slengt i tryne. Alt fra at alt kommer til å rakne, at barna har det fælt at vi er egoister osv. Jeg har ikke behov for noe super tett forhold, men man må klare å ha et vanlig forhold...for barnas skyld. ts Anonymous poster hash: 03135...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Så heldig du er at hun ignorere deg. Og så lenge typen er på din side bør du prise deg lykkerlig., Det kunne vært mye værre tro meg. Anonymous poster hash: a82a0...4de 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 holdt dere på før mannen din gikk fra kona? var det et stygt brudd? Har barna sagt noe om ting og tang du gjør? Er det stor aldersforskjell mellom deg og samboeren din? Hvor lenge var mannen og eksen et par? svigermødre får selvfølgelig et forhold til barnas partnere, og selv om sønnen velger å skille seg så gjør ikke svigermor eller barna det. De har en mor, svigermor har allerede en svigerdatter, du er noen som invaderer familielivet deres og i deres øyne kan det hende du er den store stygge ulven. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Vi ble sammen 6 år etter det ble slutt. Det var et veldig stygt brudd. Det viste seg at hun var utro i mange år. Barna sier masse rart,men ikke noe negativt om meg( det hadde hun sagt med en gang) Aldersforskjell er 8 år så er det ikke så gale. De var samboere i 11 år og de to( eksen og svigermor) hadde et veldig nært forhold. Hun har ikke hatt noe kontakt med eksen hans etter bruddet. Det virker som hun er ,,stucked,, i fortiden og kommer seg ikke videre og gidder ikke å forholde seg til meg og oss som familie. ts Anonymous poster hash: 03135...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 holdt dere på før mannen din gikk fra kona? var det et stygt brudd?Har barna sagt noe om ting og tang du gjør?Er det stor aldersforskjell mellom deg og samboeren din?Hvor lenge var mannen og eksen et par?svigermødre får selvfølgelig et forhold til barnas partnere, og selv om sønnen velger å skille seg så gjør ikke svigermor eller barna det. De har en mor, svigermor har allerede en svigerdatter, du er noen som invaderer familielivet deres og i deres øyne kan det hende du er den store stygge ulven. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 Hva var det du sa nå? At sønnens eks fortsatt er morens svigerdatter etter 6 år? At ts invaderer livet deres? Det må jeg si, du er underholdende. Kan ikke fatte og begripe at noen i 2015 har slike ytringer.Anonymous poster hash: a546f...986 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Pft, gi blaffen i dama. Og vær bare glad så lenge hu ikke renner ned døra deres. Hadde aldri villet bo så nære nær familie, fører fort til unødvendige gnisninger. Anonymous poster hash: 762d6...903
Kattugla Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Hva var det du sa nå? At sønnens eks fortsatt er morens svigerdatter etter 6 år? At ts invaderer livet deres? Det må jeg si, du er underholdende. Kan ikke fatte og begripe at noen i 2015 har slike ytringer.Anonymous poster hash: a546f...986 Bitterhet og svarthvit tankegang er dessverre ikke begrenset til fortiden.. :/ 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Bitterhet og svarthvit tankegang er dessverre ikke begrenset til fortiden.. :/ hvor kommer bitterhet og svarthvit tankegang inn?? jeg stilte spørsmål rundt forholdet deres, for ikke alle svigermødre er svigermonster. De blir jo glad i svigerdøtrene sine, og om sønnen skiller seg så er det ikke bare en knapp man skrur av og så plutselig betyr ikke det mennesket (svigerdatter) noe mer lenger. Jeg er like velkommen i min ekssvigerfamilie sine hjem som for mange år siden. Jeg legger meg ikke opp i hvem min eks er sammen med, det får være opp til han. Men vi har barn sammen, og jeg er fortsatt tante Silje til mine nieser selv om min eks valgte å gå. Jeg sender bilder av barna til oldemoren, snakker med farmoren på telefonen, stikker innom tanten til eksen på kaffe og søndagsmiddag. Jeg var jo en del av familien i åresvis. At "Per" valgte å gå fra meg betyr ikke at familien snur meg ryggen over natten og later som om at jeg ikke eksisterer. Hvordan de behandler en evt ny partner er meg revnende likgyldig, og slettes ikke mitt bord. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 hvor kommer bitterhet og svarthvit tankegang inn?? jeg stilte spørsmål rundt forholdet deres, for ikke alle svigermødre er svigermonster. De blir jo glad i svigerdøtrene sine, og om sønnen skiller seg så er det ikke bare en knapp man skrur av og så plutselig betyr ikke det mennesket (svigerdatter) noe mer lenger. Jeg er like velkommen i min ekssvigerfamilie sine hjem som for mange år siden. Jeg legger meg ikke opp i hvem min eks er sammen med, det får være opp til han. Men vi har barn sammen, og jeg er fortsatt tante Silje til mine nieser selv om min eks valgte å gå. Jeg sender bilder av barna til oldemoren, snakker med farmoren på telefonen, stikker innom tanten til eksen på kaffe og søndagsmiddag. Jeg var jo en del av familien i åresvis. At "Per" valgte å gå fra meg betyr ikke at familien snur meg ryggen over natten og later som om at jeg ikke eksisterer. Hvordan de behandler en evt ny partner er meg revnende likgyldig, og slettes ikke mitt bord.Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 Du høres i grunn bare utrolig bitter ut fordi eksen din forlot deg.. Anonymous poster hash: 56a08...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Samboeren har forsøkt å snakke med hanne, kjøper småting og ga henne klar beskjed at de skal enten akseptere oss som familie eller la vær å kritisere og blande seg opp i livet vårt. Hun bare kommer, snakker litt med barna og det er alt. De stiller ikke opp som mange besteforeldre gjør. Men det gjør min mor. Hun passer alle barna, leker, baker og stiller opp når vi trenger hjelp. De respekterer ikke mine foreldre heller. Når de kommer på besøk så gidder de ikke komme og hilse på. Dette er nytt og rart for meg. Jrg har virkelig prøvd å få ting til å fungere. Inviterte til middager, kaffe, kjøpte alltid små oppmerksomhetsgaver i utlandet. Fikk aldri takk eller noe. Bare ubehag og stillheten. TsAnonymous poster hash: 03135...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 hvor kommer bitterhet og svarthvit tankegang inn??jeg stilte spørsmål rundt forholdet deres, for ikke alle svigermødre er svigermonster. De blir jo glad i svigerdøtrene sine, og om sønnen skiller seg så er det ikke bare en knapp man skrur av og så plutselig betyr ikke det mennesket (svigerdatter) noe mer lenger. Jeg er like velkommen i min ekssvigerfamilie sine hjem som for mange år siden. Jeg legger meg ikke opp i hvem min eks er sammen med, det får være opp til han. Men vi har barn sammen, og jeg er fortsatt tante Silje til mine nieser selv om min eks valgte å gå. Jeg sender bilder av barna til oldemoren, snakker med farmoren på telefonen, stikker innom tanten til eksen på kaffe og søndagsmiddag. Jeg var jo en del av familien i åresvis. At "Per" valgte å gå fra meg betyr ikke at familien snur meg ryggen over natten og later som om at jeg ikke eksisterer. Hvordan de behandler en evt ny partner er meg revnende likgyldig, og slettes ikke mitt bord. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 Det er viktig å vise eksens nye kjæreste at du er en "stor og viktig" del av familien ser jeg.Anonymous poster hash: a546f...986 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 ,,Kjøper småting ,, havnet på feil plass. Det skulle stå at hun kjøper småting til barna . TsAnonymous poster hash: 03135...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Du høres i grunn bare utrolig bitter ut fordi eksen din forlot deg..Anonymous poster hash: 56a08...0aa hvorfor det? den må du nesten utdype, for jeg ser det ikke. Jeg er gift på nytt og vi har en flott familie sammen. Kunne ikke tenke meg å ha et dårlig forhold til barnas familie eller et ikke-eksisterende forhold til de. Hvorfor er dette et problem for deg egentlig? Jeg har verken vært bitter eller er det nå, ønsker alle en lykkelig og dramafri hverdag. Og viktigst av alt, så evner jeg å sette barna mine sine behov foran mine egne. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 2
MissPierce Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 hvor kommer bitterhet og svarthvit tankegang inn??jeg stilte spørsmål rundt forholdet deres, for ikke alle svigermødre er svigermonster. De blir jo glad i svigerdøtrene sine, og om sønnen skiller seg så er det ikke bare en knapp man skrur av og så plutselig betyr ikke det mennesket (svigerdatter) noe mer lenger. Jeg er like velkommen i min ekssvigerfamilie sine hjem som for mange år siden. Jeg legger meg ikke opp i hvem min eks er sammen med, det får være opp til han. Men vi har barn sammen, og jeg er fortsatt tante Silje til mine nieser selv om min eks valgte å gå. Jeg sender bilder av barna til oldemoren, snakker med farmoren på telefonen, stikker innom tanten til eksen på kaffe og søndagsmiddag. Jeg var jo en del av familien i åresvis. At "Per" valgte å gå fra meg betyr ikke at familien snur meg ryggen over natten og later som om at jeg ikke eksisterer. Hvordan de behandler en evt ny partner er meg revnende likgyldig, og slettes ikke mitt bord. Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 Det er jo sånn her det bør være tenker nå jeg da. Du har vært en del av deres liv lenge og de ditt liv. Dere har barn sammen også. Ville vært rart om man bare snur ryggen til hverandre fordi at forholde ikke holdt. Da min pappa døde, så mistet vi hele hans familie. Å det var veldig sårende for oss. Vi var liksom ikke en del av familien hans lenger. Så lenge man respekterer at det kommer en my partner inn, og ikke overkjører den. Så synes jeg det er helt greit. De fleste jeg kjenner har kontakt med x-svigerfamilien sin. Spesielt da de som har barn. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 endelig noen med litt fornuft mellom ørene Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Det er viktig å vise eksens nye kjæreste at du er en "stor og viktig" del av familien ser jeg.Anonymous poster hash: a546f...986 Har du personlige problemer i ditt eget forhold eller? virker som du har noen issues som burde bearbeides Anonymous poster hash: 4e11e...ab1 2
Kattugla Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Du høres i grunn bare utrolig bitter ut fordi eksen din forlot deg.. Anonymous poster hash: 56a08...0aa What she said..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå