Gå til innhold

tilbehør til fiskegrateng?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pleier å ha raspet gulrot. Noen ganger med eddik og sukkerlake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å lage dette: Raspet gulrot og eple, sitron, hakkede mandler, rosiner og litt sukker. Veldig godt til fiskefrateng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revet gulrot, kokt potet og smeltet meierismør. Og gratengen må være hjemmelaget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltet smør og revet gulrot. Det eneste som duger, tror jeg må ha det snart.

Hvilken ferdig fiskegrateng anbefaler kg-folket?

http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/fisk-og-skalldyr/hjemmelaget-fiskegrateng

Denne er veldig god, og enkel å lage :)

Jeg bruker å ha kokte poteter, gulrøtter (enten kokt eller revet), smeltet smør og en klatt rømme ved servering.

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/fisk-og-skalldyr/hjemmelaget-fiskegrateng

Denne er veldig god, og enkel å lage :)

Jeg bruker å ha kokte poteter, gulrøtter (enten kokt eller revet), smeltet smør og en klatt rømme ved servering.

Det er omtrent sånn jeg lager den når jeg lager det selv, men noen ganger hadde det vært greit med noe som bare kan puttes rett i ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager fiskegrateng med makaroni i, så da har jeg bare råkost eller dampede grønnsaker ved siden av. Poteter ved siden av synes jeg blir overflødig (men skjønner at det er forskjellige synspunkter på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ha kokte poteter, kokte gulrøtter og en liten klatt kaldt smør ved siden av selve gratengen. (Synes det smaker mer enn smeltet smør - og det er omtrent eneste gangen jeg spiser smør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...