Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt musical-dilla i familien, både små og store.

Nå lurer vi på om Operafantomet skal settes opp i Norge i overskuelig fremtid? Har ikke funnet noe om det, men er det noen som vet?

Er det noen som kan anbefale en av utgivelsene på dvd og cd? Finnes en oppsetning med Sarah Brightman på cd/dvd?

Takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den i New York for en god del år siden, da Sarah Brightman var med, og kjøpte CDen. Helt fantastisk, det er verd å få med seg. Tror ikke det vil bli helt det samme her hjemme desverre....

Skrevet

Den kommer faktisk i filmversjon! Har sett trailer til den på kino to ganger i Oslo, men husker ikke om det ble sagt når den kommer. Men altså: full kostymeversjon og musikal, forhåpentligvis på en kino hos deg i løpet av kommende år!

Har aldri kicka helt på den musicalen, men jeg vil se den på kino for å se om den ikke er så ille. Synes den blir litt masete. Liker bedre Cats og Les Miserables. :)

Catzy

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen hjertelig takk for hjelpen! Den cd'n er bestilt!

I helgen så vi en filmversjon fra 1943, selv barna satt klistret! :)

Vedr. ny filmverson, så har jeg fått med meg at den kommer i desember. USA-premiere 3. og i Norge den 26/12.

Noen som vet om Les Miserables blir å se her til lands?

(Barn og tantebarn er blitt musical-hekta, og jeg kan ikke ta med alle til London....dessverre!)

Skrevet

Vet ikke noe om de musicalene du nevner, men Annie settes jo opp nå i høst, som du sikkert har fått med deg. Det er en super musical for barn, faktisk var det den som gjorde at jeg fikk musical-dilla som liten unge.

Har for øvrig også sett phantom of the Opera i NY, og det anbefales! Var helt fantastisk, selv med jet-lag :wink:

Skrevet

Les Miserables vart faktisk sett opp i fullversjon (=veldig sjeldent) på ein utescene på vestlandet i sommar...

Og så skal han setjast opp i Lillestrøm i 2005.

Fame skal snart gå i Stavanger.

Annie går i Oslo.

Grease skal gå i Oslo om eit par månader.

...men anar ingenting om Phantom... :)

Skrevet
Les Miserables vart faktisk sett opp i fullversjon (=veldig sjeldent) på ein utescene på vestlandet i sommar...

Og så skal han setjast opp i Lillestrøm i 2005.

Fame skal snart gå i Stavanger.

Annie går i Oslo.

Grease skal gå i Oslo om eit par månader.

...men anar ingenting om Phantom... :)

Grease skal forresten bli satt opp i Sandnes kulturhus (Rogaland) i midten av november. Det er i regi av Lundehaugen vgs. musikk/dans/drama vel og merke. Men er jo alltid gøy å få med seg for de som vil se Grease, men ikke har muligheten for å reise til Oslo. Løp og kjøp (billetter) :)

Skrevet

Til Pip!

Les miserables i Lillestrøm må vi jo få med oss! Hvor har du hørt det, dvs. hvor kan vi finne info og billetter til denne oppsetningen?

Gleder oss allerede, vi! :hoppe:

Skrevet

Hei igjen! :)

Du, eg veit ikkje om det finst noko offisiell informasjon om Lillestrøm-oppsetjinga enno - eg veit det fordi eg 'har mine kontaktar' i musikal-Noreg, kan du seie... :)

Skal stikke innom og seie frå når eg finn noko informasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...