Teardrop Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Men føler seg aldri feitere enn når man er i klesbutikken og alt er i S/M. Har vært på H&M og VeroModa i dag og så og si alt det var i XS,S eller M. Fant en L her og der-og det holder til meg, jeg er ikke veldig feit, men trenger L. Må si jeg følte meg mer som en xxl der jeg gikk å bladde i xs-m. Grøss!!!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Da har det vært mange tjukke og handlet der for de tar inn likt antall tøy i alle størrelser Anonymous poster hash: c3664...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Blir for meg litt merkelig at du føler deg dårlig fordi butikkene bare har for små størrelser samtidig som du snakker nedlatende om det å bruke xxl.. Eller hvertfall skriver du at du ikke er tykk og at du bruker L, men du føler deg som XXL og det er liksom helt grusomt?Anonymous poster hash: 5484b...c50 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg selv bruker M og det er ofte utsolgt og få klær av hvor jeg handler. Trøster meg med at det er nok en av de valingste størrelsene da siden det aldri er igjen annet enn xs-s hehehe Anonymous poster hash: 8ac78...a70
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Synes det er det motsatte som er vanlig. Spesielt på HM er det en tendens til at alt under L blir støvsugd vekk med en gang, og så er det kun XXL igjen, og det tar evigheter før de får flere størrelser inn, selv i basissortimentet. Utrolig irriterende til tider, og ja, jeg spurte om dette og sa fra til betjeningen, men det samme problemet fortsetter år etter år. Anonymous poster hash: 7b10f...c41 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Størrelse M er jo en rimelig gjennomsnittlig størrelse da. Anonymous poster hash: 42130...1e1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Blir for meg litt merkelig at du føler deg dårlig fordi butikkene bare har for små størrelser samtidig som du snakker nedlatende om det å bruke xxl.. Eller hvertfall skriver du at du ikke er tykk og at du bruker L, men du føler deg som XXL og det er liksom helt grusomt?Anonymous poster hash: 5484b...c50 Noen kverrulanter leser og tolker akkuratt det de vil. Anonymous poster hash: ef3a7...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå