AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Altså broren min som er noen år yngre enn meg har en _litt_ irriterende uvane som foregår imens han pusser tennene. Istedenfor å pusse tennene slik at han begever tannbørsten med hånden, så hopper han opp og ned på baderomsflisene slik at han slipper å bevege hånden for å pusse tennene. Dette er en svært tidskrevende og høylytt prosess, spesielt for meg som er inne på naborommet. Hvordan burde jeg ta det opp med han? Virker ikke som han selv skjønner problemet eller har tatt det til seg når jeg har bedt han om å pusse tennene mer "normalt" Anonymous poster hash: bd6fa...695
absinthia Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Putt øreplugger i ørene. Han får jo trim samtidig som han pusser tenner, så dette synes jeg at du kan unne ham!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Huff! Vær så snill og la oss slippe sånne her idiotiske fjortistråder!Anonymous poster hash: 3987b...790 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Putt øreplugger i ørene. Han får jo trim samtidig som han pusser tenner, så dette synes jeg at du kan unne ham! Ja det er jo godt for helsa, men når han hopper opp og ned 20 min i strekk(hvite tenner har han jo) kl. halv elleve om kvelden så blir det nesten for mye. Står opp ganske tidlig og jeg må nesten få mine 7,5 timer med søvn. Hvis han pusset tennene tidligere kunne jeg jo selvsagt gått en annen plass, men kan jo ta dette opp med han. -Ts Anonymous poster hash: bd6fa...695
PURE/HONEY Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Hahaha, ja jeg kjenner meg igjen i denne, men takk for en påminnelse om at jeg må holde støynivået nede Endret 7. mai 2015 av simsmachop
Apocalypse Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Hvis han hopper opp og ned i 20 minutter hver kveld høres det ut som han har en del energi han kanskje burde få utløp for på andre måter, på andre tider av døgnet..?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Hvis man hopper opp og ned må man jo fortsatt bevege hånden?! Hahahaha, jeg måtte prøve, men får det ikke til uten å bevege hånden Anonymous poster hash: 33518...12a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå