Gå til innhold

Min kjære bror har en meget irriterende uvane...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså broren min som er noen år yngre enn meg har en _litt_ irriterende uvane som foregår imens han pusser tennene. Istedenfor å pusse tennene slik at han begever tannbørsten med hånden, så hopper han opp og ned på baderomsflisene slik at han slipper å bevege hånden for å pusse tennene. Dette er en svært tidskrevende og høylytt prosess, spesielt for meg som er inne på naborommet.

Hvordan burde jeg ta det opp med han? Virker ikke som han selv skjønner problemet eller har tatt det til seg når jeg har bedt han om å pusse tennene mer "normalt"

Anonymous poster hash: bd6fa...695
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt øreplugger i ørene. Han får jo trim samtidig som han pusser tenner, så dette synes jeg at du kan unne ham!

AnonymBruker
Skrevet

Huff! Vær så snill og la oss slippe sånne her idiotiske fjortistråder!

Anonymous poster hash: 3987b...790

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Putt øreplugger i ørene. Han får jo trim samtidig som han pusser tenner, så dette synes jeg at du kan unne ham!

Ja det er jo godt for helsa, men når han hopper opp og ned 20 min i strekk(hvite tenner har han jo) kl. halv elleve om kvelden så blir det nesten for mye. Står opp ganske tidlig og jeg må nesten få mine 7,5 timer med søvn. Hvis han pusset tennene tidligere kunne jeg jo selvsagt gått en annen plass, men kan jo ta dette opp med han.

-Ts

Anonymous poster hash: bd6fa...695

Skrevet (endret)

Hahaha, ja jeg kjenner meg igjen i denne, men takk for en påminnelse om at jeg må holde støynivået nede :danse:

Endret av simsmachop
Gjest Raptuza
Skrevet

Korleis ser tenna hans ut då...?

Skrevet

Hvis han hopper opp og ned i 20 minutter hver kveld høres det ut som han har en del energi han kanskje burde få utløp for på andre måter, på andre tider av døgnet..?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man hopper opp og ned må man jo fortsatt bevege hånden?! Hahahaha, jeg måtte prøve, men får det ikke til uten å bevege hånden :P

Anonymous poster hash: 33518...12a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...