AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei! Noen som har tips til sunn dessert eller kosemat for kresne jenter som meg som ikke får ned verken kesam, cottage cheese, skyr o.l? Er så utrolig mange oppskrifter der ute på alt mulig med slike produkter. Anonymous poster hash: 6543c...35d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 er veldig glad i "banana nice cream", men lager kun med 2 mellomstore frosne bananer istedenfor 5-8 som flere bloggere gjør. Har gjerne i noen bær og det en en sunn snacks om sommeren Anonymous poster hash: b499b...1b2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Åh, det hørtes godt ut! Det skal jeg prøve Takk! Anonymous poster hash: 6543c...35d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Jordbær, dyppet i sjokolade (gjerne mørk) eller med melk. Jordbær er jo veldig godt som det er og, samme med mye annet av bær og frukt. Liker du rømme? Isåfall er div grønnsaker skåret i staver med rømmedip godt.Anonymous poster hash: f9394...4ec
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Frukt! Appelsin og pære er mine favoritter, søte og gode frukter Anonymous poster hash: 64076...983
lillsunshine Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Kesam pasjonsfrukt er faktisk kjempegod. Om du ikke har likt smaken på kesam, så tror jeg du kan like denne. Den smaker egentlig litt som melomyoughurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå