AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Er disse positive, eller er det skyggestreker? Er redd jeg ser meg helt blind her... Testen på det første bildet er fra i går, de to andre er fra i dag. Anonymous poster hash: 6d46d...488
Akademikeren Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Der er det strek ja, ser ut som en test tatt ca 10 dager etter befruktning kanskje?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 TS her. Tror faktisk jeg er ca 14 dpo i dag, hvis eggløsning skjedde da jeg tror. Testet ikke for el, så er ikke helt sikker. Mulig den skjedde senere. Har mye murringer osv, så er litt redd for en evt kjemisk. Er ikke strekene svake for å være ved ikm? Anonymous poster hash: 6d46d...488
Sausenebbet Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Jeg ser streken. Test igjen om to dager så er den sikkert kjempe sterk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 TS her. Tror faktisk jeg er ca 14 dpo i dag, hvis eggløsning skjedde da jeg tror. Testet ikke for el, så er ikke helt sikker. Mulig den skjedde senere. Har mye murringer osv, så er litt redd for en evt kjemisk. Er ikke strekene svake for å være ved ikm? Anonymous poster hash: 6d46d...488 Du kan være kortere på vei enn du tror. Selv om du hadde EL for 14 dager siden, kan befruktningen ha skjedd et par dager etterpå. Hilsen jordmor.Anonymous poster hash: c6e82...ba0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 TS her igjen. Betyr det at jeg kan tolke disse som positive enn så lenge? Jeg har aldri opplevd å få så mye som en antydning til strek en gang, så vet liksom ikke helt hva jeg skal tro... Redd for å bli skuffa (igjen). Uansett, takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: 6d46d...488
Tyttebæra Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Ser tydelig et blått kryss! Så dermed er det ingen skyggestrek! Gratulerer 😊
Vanillalilla Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Denne streken ser til og med jeg, og det er før første gang etter jeg begynte å henge på forumet her. Og jeg har sett på MANGE bilder der folk sier "klart positiv" mens jeg sitter og klør meg i hodet... Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 TS her igjen. Takk for gratulasjoner, men de kom nok litt for tidlig... Våknet i dag tidlig av skikkelige krampetak i magen og korsryggen, og utover dagen begynte jeg å blø. Da var det nok ikke liv laga, regner med det var en kjemisk graviditet (igjen)... Jeg har forstått det riktig når jeg mener kjemisk graviditet er et befruktet egg som går til grunne, ikke sant? Det ville vel ikke gitt utslag på en g-test dersom egget ikke var befruktet? Mulig dette er et helt utrolig dumt spørsmål, men det hjelper i alle fall litt hvis vi i det minste har fått til en befruktning, selv om spira ikke fant grobunn... Takk for alle svar uansett. Får håpe man kan komme litt lenger enn 4+2 neste gang... Anonymous poster hash: 6d46d...488
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Jeg har forstått det riktig når jeg mener kjemisk graviditet er et befruktet egg som går til grunne, ikke sant? Det ville vel ikke gitt utslag på en g-test dersom egget ikke var befruktet? Mulig dette er et helt utrolig dumt spørsmål, men det hjelper i alle fall litt hvis vi i det minste har fått til en befruktning, selv om spira ikke fant grobunn... Takk for alle svar uansett. Får håpe man kan komme litt lenger enn 4+2 neste gang... Anonymous poster hash: 6d46d...488 Det stemmer. Kjemisk graviditet er et befruktet egg som nesten fester seg (det streifer livmorslimhinnen, men setter seg ikke skikkelig) slik at kroppen rekker å begynne å produsere HCG, før kroppen "innser" at det ikke er et egg der likevel. En spontantabort er derimot at egget faktisk har festet seg, men så utvikler det seg ikke riktig og det går til grunne. Så det kan også hende du hadde en tidlig spontanabort, eller en kjemisk graviditet - vanskelig å vite, og grensen mellom en kjemisk graviditet og en SA er ikke veldig stor så tidlig. Faren for å få positiv test ved kjemisk graviditet er størst hvis man tester en stund før IKM. Uansett leit at det ikke gikk som du ville. Endret 8. mai 2015 av Idja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå