AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Ok,så har jeg altså da vært andre gang hos frisøren. Første gang var for å stripe i folie. Det gjorde hun - på mitt mørkebrune hår. Jeg har naturlig brunt hår, men det er farget noe mørkere. Håret mitt ble oransjeaktig i stripene. Tilbake dagen etter. Da tok frisøren i en kald farge som hun la over de lyse stripene (som JEG mener hun ikke bleket nok, men akkurat for lite siden de ble gulaktige og ikke helt lyse)....og jeg har nå et ikke fullt så mye oransje-skjær, men likevel gulaktig. Håret mitt er ikke fint. Mange rundt meg sier at det er så fint og gyldent, men jeg vil ikke ha det slik!!! Jeg er naturlig kald i hårfargen og nå lurer jeg på hva jeg kan gjør med dette? Alt jeg ville var å få håre et par nyanser lysere, til mellombrun farge... nå er det gusjent. jeg vet at jeg kan farge over det og få det brunt igjen, men det jeg lurer på er hva kan en evt ny frisør gjøre (gir opp min nåværende)? Kan frisøren feks putte i en grønn farge, for å nøytralisere det oransje/gule? Hm...jeg er usikker.hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 3c634...445
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Har du ikke blåsjampo hjemme? JO , flere, men syns ikke de funker. Har til og med den som sies å være best - fudge sin. Ikke bra nok,.. Anonymous poster hash: 3c634...445
Sandie Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg ville gått til en annen frisør og bedt dem trekke ut den gyldne fargen,og deretter gått over med en kald blond farge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå