AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jenta vår er halvannet år (blir to år i november), og vi har søkt om barnehageplass fra høsten av. Jeg ser det er tre svardatoer for om man har fått plass, og en av dem er i dag. Vi har ikke hørt noe enda, er det litt tidlig på dagen? Siden vi ikke fikk plass på den første svardatoen, betyr det at vi ikke får førstevalget vårt? Skulle jo tro at vi stod før årets ettåringer i køen?Anonymous poster hash: dba70...95b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Nei, venter fortsatt... Anonymous poster hash: 7c178...35b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Vi har fått svar, fikk ikke første ønske. Men vi var i prioritert gruppe(bytte fra privat), så mulig det var grunnen til at vi fikk ved første opptak.Anonymous poster hash: 4e37f...862
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Min søster fikk svar i går og 1.ønsket innvilget.Anonymous poster hash: bb94e...6ff
kokkos Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Vi fikk svar for en god stund siden, overraskende fort, syns jeg. Fikk førstevalget. Har søskenprioritet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå