AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Til nå har jeg egentlig ikke brukt å ha med meg vannflaske. Jogger vanligvis ca. 7km 3-5 ganger i uken på runct 35 min. Nå har jeg tenkt å øke lengden og intensiteten mer for å komme i bedre form. Jeg skal begynne på et program der jeg skal jogge i 90 min, rolig tempo. Må da ha med drikke. Hva bruker dere? Vannflaske? (ser for meg da at vannet lager irriterende skvumplelyder), camelbak?, vannbelte? Har en camelbak som jeg bruker på fjelltur, men det ser kanskje litt teit ut? Anonymous poster hash: cad63...ee7
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Jeg kjøpte et vannbelte på XXL Du må feste det godt da, hvis ikke sklir det litt opp, og det kan være en smule irriterende (Også syntes jeg det ser råkult ut) hehe Endret 7. mai 2015 av Yzma
Kaffejenta30 Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har vannbelte kjøpt hos g-sport. Plass til to små flasker på 3 dl hver. Fester det i midjen jeg, og merker ingenting til det mens jeg løper.
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har vannbelte kjøpt hos g-sport. Plass til to små flasker på 3 dl hver. Fester det i midjen jeg, og merker ingenting til det mens jeg løper. Den er fantastisk, enkel og lett og merker den knapt når du løper.
Gjest UngMann1986 Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 På turer inntil en time klarer man seg fint uten vann. Men når det nærmer seg halvannen, og med litt høyt tempo, kan det være lurt med et belte med et par små flasker :-)
Gjest Runforit Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Drikker aldri vann mens jeg løper. Er vel først ved løpeturer på over 12-15 km at det kan være lurt eller om det er veldig varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå