Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eiss
Skrevet

Flere so. Siter med iPad og skrovong? Ja, se der ja.. Sånn går det når jeg ikke godder å rette på det gitt. Har skridd v autokorrket også, men den slår faktisk til noen ganger..bug sikkert....

Ja, er det noen der ute som skriver bra og uten skrivefeil med iÅd, til enhver tid?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes vel skriver/retteprogrammer for dyslektikere på ipad og?

Har du snakket med StatsPed om dette?

Anonymous poster hash: 12d7d...036

Gjest Eiss
Skrevet

Finnes vel skriver/retteprogrammer for dyslektikere på ipad og?

Har du snakket med StatsPed om dette? Anonymous poster hash: 12d7d...036

Jeg er egentlig dritgod i norsk, fikk 6'er (ikke for å skryte assa), men poenget er at iPaden gjør meg utrolig dårlig og jeg får masse skrivefeil.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig dritgod i norsk, fikk 6'er (ikke for å skryte assa), men poenget er at iPaden gjør meg utrolig dårlig og jeg får masse skrivefeil.

Da er du så voksen og god i norsk at du ikke tuller med dysleksidiagnosen!

Anonymous poster hash: 12d7d...036

• Liker 2
Gjest Eiss
Skrevet

Da er du så voksen og god i norsk at du ikke tuller med dysleksidiagnosen!Anonymous poster hash: 12d7d...036

Det er ikke tull, det er et seriøst problem. Jeg må skrive dritsakte for å ikke skrive feil.

Skrevet

Siden man regner med at dyslektikere har en bakenforliggende fonologisk svikt, og jeg ikke tror det er mulig for en iPad å ha en bakenforliggende fonologisk svikt, så tror jeg nok ikke en iPad har dysleksi.

Jeg har på autocorect, men har aldri hatt problemer med å skrive på den. Det hender jeg er uenig med iPaden i enkelte ord, men som regel er det bare positivt å ha det, da den hjelper med meg å rette opp feil som kommer av at jeg kommer borti feil bokstav.

Gjest Eiss
Skrevet

Siden man regner med at dyslektikere har en bakenforliggende fonologisk svikt, og jeg ikke tror det er mulig for en iPad å ha en bakenforliggende fonologisk svikt, så tror jeg nok ikke en iPad har dysleksi.

Jeg har på autocorect, men har aldri hatt problemer med å skrive på den. Det hender jeg er uenig med iPaden i enkelte ord, men som regel er det bare positivt å ha det, da den hjelper med meg å rette opp feil som kommer av at jeg kommer borti feil bokstav.

Jeg kom ikke godt overens med iPadens autokorrekt på noen måte, så er redd det gjør større skade med meg enn med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...